24812
netweters
|
152872
antwoorden
|
20751
vragen
|
Ik gebruik sinds enkele jaren op mijn 2de verblijf een ubiquiti Nanostation M2 om telenet Wifree te nemen. Dit heeft tot voor enkele weken goed gewerkt. Ik zie dat de signaalsterkte nog steeds zeer sterk is (-70/-91 dBm S/N).
Zou er iets gewijzigd zijn aan de voorwaarden om Wifree te gerbuiken ?
Bedankt voor elke reactie
bij mij werkt het nog als vanouds via een ddwrt router, kan nog steeds verbinden ( regio dendermonde )
log je in met email adres, of, accountnaam van telenet? probeer eens te wisselen evt?
Beste,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb geen ONE abonnemnet.
Via de hotspot met een smartphone is het ook lastig om alle apparaten op dit netwerk te laten werken (bereik).
Beste,
Bedankt voor je antwoord.
Mijn 2de verblijf is in de regio Roeselare. Ik log in met de accountnaam (a gevolgd door een reeks cijfers).
Wisselen naar het email adres brengt geen soelaas.
Indien u de Airmax van Equity gebruikt, zou het mogelijk zijn een screenshot te bekomen van de tab "wireless" instellingen a.u.b. (met uitzondering van uw accountnaam en wachtwoord) ?
Dank bij voorbaat.
Beste,
Mag ik weten welke router u precies gebruikt a.u.b. ?
Beste,
Hartelijk bedankt voor de screenshot.
Ziet er allemaal hetzelfde uit als mijn instellingen met uitzondering van het anonymus id. Ik zal die ook eens weglaten.
Heb je het kunnen oplossen? Ik heb speciaal een Nanostation M2 gekocht hiervoor en alles lukt behalve verbinden met de Telenet WiFree. Zowel met email als a nummer geprobeerd. Met of zonder anonymous identity ingevuld.
de datumtijd van de router moet juist staan (in mijn ddwrt toch) anders connect hij niet met wifree
Beste,
Bedankt voor uw advies.
Inderdaad, de datum/tijd van mijn router heb ik niet gecontroleerd. Normaal wordt die overgenomen van mijn PC, maar daar die al wat jaren op de teller heeft werkt de klok niet goed meer. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar nu zal ik terug alles opstellen en dit controleren.
Het zou heel goed kunnen dat dit de oorzaak is.
Nogmaals bedankt !