Beantwoorden
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Tijdslot op Wifi maken

Wat ik nog mis momenteel en wat sommige Wifi routers hebben is een tijdslot.  Om niet telkens de kinderen op de vingers te moeten tikken en te controleren.  is een tijds instelling mogelijk maken op mac adres.  Op deze manier kan je dan instellen tussen welke tijden ze het internet kunnen gebruiken of niet.  

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tijdslot op Wifi maken

 

fschoofs

Kan je dat niet regelen door gezinsregels te wijzigen of in te stellen in de beveiligingssoftware die je waarschijnlijk wel hebt?

 

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Tijdslot op Wifi maken

Je zou kunnen werken met een modem-only en een eigen router als dat een optie is. In principe kan je ook werken met een HGW en daarachter een eigen modem. En ik meen dat Telenet Security Pack je ook die optie geeft, maar dat kost geld.

 

Verder, kinderen kunnen erg creatief zijn in het omzeilen van dit soort dingen. Is het dat allemaal waard?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fschoofs
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Jij bent af!

Tijdslot op Wifi maken

je voorstel is met extra toestellen terwijl een optie in de router gemakkelijk zou zijn.  En ja we kunnen omzeilen, maar de wifi uitschakelen op een bepaald tijdstip laat ze wel naar bed gaan 🙂

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Tijdslot op Wifi maken

Er is een betalende oplossing: Telenet Security Pack. Maar dat blijft je geld kosten. Een router met deze functie aankopen is een eenmalige kost.

 

Trouwens, "in mijn tijd" moesten we naar bed als moeder dat zei. ;-)))


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.