Beantwoorden
Dan100
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Trage snelheid met Pods 360

Ben recent overgeschakeld naar Pods 360. In het begin was ik echt enthousiast maar na enkele dagen daalde mijn WiFi van 144.6 mbps naar 91.2 mbps zonder enige reden.

Had hiervoor naar de support gebeld. De Pods werden na meerder testen zonder enig probleem omgeruild met nieuwe maar steeds tevergeefs. 
Het is onbegrijpelijk. In het begin werkte alles perfect gedurende enkele dagen.

Ik heb via mijn UTP kabel rechtstreeks een snelheid van 144.6 mbps en eenmaal in mijn Pods 360 heb ik een WiFi van 91 mbps die varieert rond 89.4 mbps. Voor bepaalde sites is het nu zeer traag vooraleer het volledig open gaat. 🙁 Ik zal hiervoor nogmaals de support moeten contacteren en hopend op een Asap oplossing.

 

Titel gewijzigd door jasmin (mod) | Vorige titel: Pods 360

0 Likes
2 reacties
Jamingo
Professional Meerweter
Berichten: 126
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Trage snelheid met Pods 360

Internetsnelheid zakt altijd na een tijdje. 
Nadat je modem hebt opgestart krijgt jou internet altijd een “boost” 


Het internetsnelheid van 144 is langer dan normaal, heb je utp kabel gebruikt dat bij de pods en is dit rechtstreeks verbonden met jou modem?

0 Likes
Dan100
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Trage snelheid met Pods 360

Waarom heeft het gedurende 5 a 7 dagen perfect gewerkt aan een WiFi snelheid van 144 mbps en plots maar max. 90 mbps?

 

Nee, was niet nodig daar ik rechtstreeks via bestaande UTP kabel een Max. snelheid had van 144 mbps en getest geweest met de support.

De Pods blokkeert nu zonder enige reden mijn WiFi signaal tot Max 93 mbps .

0 Likes