Beantwoorden
MarxK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Veranderen van WiFree

Besten,

 

Ik zit op kot waar ik al 4 jaar Telenet WiFree gebruik om te kunnen surfen en dergelijke. Sinds twee weken krijg ik geen enkele respons meer (wifi probeert verbinding te maken maar geraakt niet geconnecteerd). Nu wanneer ik tien meter verder wandel in mijn keuken heb ik volgens mij een andere WiFree te pakken en connecteert mijn laptop onmiddellijk en is alles oke. Ik denk dus dat dit een defecte Wifree betreft of te veel gebruikers op deze (ook al zie ik een twintigtal verschillende telenet wifi's in mijn lijst. Mijn vraag is nu of ik een andere telenet WiFree, zoals deze in mijn keuken, prioriteit kan geven aan diegene die wordt gekozen wanneer ik aan mijn bureau zit?

 

Alles qua aanzetten van WiFree thuis en beschikbare GB's is oke. Juist met support gesproken, die niets konden doen.

 

Alvast dank

0 Likes
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Veranderen van WiFree

Volgens mij bestaat daar wel software voor, je moet ze alleen zien te vinden. Die laptop, is dat Windows, iOS, een Linux OS?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarxK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Veranderen van WiFree

Windows 10 64

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Veranderen van WiFree

@MarxK 

 

Ik heb een snelle search gedaan op

 

windows 10 freeware ssid connect

 

en kwam op deze uit:

 

NetSetMan

https://www.netsetman.com/en/wifi-wlan-manager

 

Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen ervaring heb met dit programma. Let op: er is blijkbaar ook een NetSetMan Pro, dus de gratis versie heeft wellicht niet alle functies.

 

Als dit niet volstaat, dan stel ik voor dat je nog eens zoekt met termen als 'freeware wifi manager' of zo. Als het echt niet lukt, geef hier dan nog eens een seintje. Ik zit ook op Usenet en daar is een nieuwsgroep alt.comp.freeware, daar zitten heel wat "kraks" bijeen die kunnen helpen (alleen duurt het soms wat langer 🙂  ).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarxK
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Veranderen van WiFree

Oké dit zal ik zeker proberen! Heel erg bedankt!