24755
netweters
|
152394
antwoorden
|
20699
vragen
|
Heb problemen met login op wifree. Ben in Belgie op vakantie.
Is zeer wisselvallig.
Soms werkt het . Meestal niet.
Probeer met 4 verschillende smartphones Huawei P8 en P9 light en tablets Samsung
Signaal v wifree is zeer goed en stabiel
Al geprobeert met of zonder telenet mobile
wifree "vergeten" en terug installeren:
EAP en MSCHAPV2.
Krijg alle mogelijke antwoorden
_ verificatifout
_ opgeslagen beveiligd
_toegang tot het netwerk ontzegd
_volledige toegang tot het netwerk
_verbonden
Etc
Eens verbonden blijft het stabiel tot onderbreking door verplaatsing van het toestel
Idem voor alle 4 de toestellen
Werken allemaal op homespot alhoewel daar minder signaal
Ben het stikbeu
Ik zou al blij zijn als er één goed werkt.
Maar eerlijk antwoord: ik heb daarnet geprobeerd op een andere locatie en wifree werkte wel.
Ik heb nergens iets gelezen over 4 sessies maximum. De info over wifree zit goed weggestopt.
Ik gebruik Telenet Mobile en wat TelenetWiFree betreft heb ik de indruk dat het niet of niet goed werkt als er een Homespot/Hotspot in buurt is. Bij de frituur in de buurt heb ik dat aan de hand: met geen stokken verbinding kunnen maken met TelenetWiFree (nochtans een redelijk signaal), maar wel met Homespot.
In beide gevallen heb ik verbinding en daar gaat het me om, maar inloggen op zo'n Homespot is een heel gedoe (zeker met een wachtwoord van 16 karakters) en als je vergeet de voorwaarden goed te keuren moet je het weer opnieuw doen.
Deze ervaring kan ik beamen, ik kan met homespot werken, maar ik geraak niet aangelogd - of heel sporadisch - op wifree alhoewel het signaal van wifree beduidend krachtiger is ( -70dBm tov -82)
Hallo
Sinds enige tijd wil mijn telefoon ook geen verbinding meer maken met telenetWifree.... daarvoor werkte het perfect en nu ineens niet meer.
Als ik klik op "verbinden" gebeurt er niets....
Heb op de Telenet app gekeken en daar staat automatisch verbinden met wifree aan.
Ik heb dit probleem ook al enige tijd. Is er een oplossing?
@Raven schreef:Ik heb dit probleem ook al enige tijd. Is er een oplossing?
Telenet Mobile app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ik probeerde oorspronkelijk zonder en heb al geïnstalleerd en herinstalleerd.