Beantwoorden
FreshOreo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Verbinding valt weg tijdens het gamen

Beste netweters,

 

Ik zit met een groot probleem.

Sinds een 2-3tal weken geleden viel het internet uit, volgens de telenet app was er een technische storing in de buurt en de techniekers waren onderweg om het op te lossen. Dezelfde dag enkele uren later was er terug internet!

 

Maar sindsdien kan ik niet "meer gamen".

Ik DC constant tijdens het gamen, iets waar ik nooit mee problemen hebt gehad, het is ook enkel tijdens het gamen dat ik dc, discord,spotify youtube etc werkt nog. Het is niet enkel voor 1 specifieke games het gebeurd bij alle online games dat ik speel!.

Enige oplossing dat maar tijdelijk werkt is de Router aan en uit zetten. Maar dit is niet altijd evident soms werkt het dagen lang zonder problemen en dan in de avond wanneer ik game DC ik constant.

Heb one up, speedboost, die vuilbak looking router. (al jaren) en ondervind pas sinds die technische storing problemen, gebruik draad om te gamen.

Someone save me pls

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Dc tijdens het gamen

2 reacties
khasugha
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Verbinding valt weg tijdens het gamen

heb volledig zelfde probleem, het opnieuw opstarten van de router helpt het oplossen maar het komt altijd terug. youtube, netflix enzo werken allemaal nog maar discord en games disconnecten allemaal. dat blijft zich dan gewoon herhalen tot ik de router opnieuw opstart

0 Likes
FreshOreo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! Pageturner!

Verbinding valt weg tijdens het gamen

Pff betalen zoveel (155 euro) per maand en ik moet elke dag de router herstarten….

0 Likes