Beantwoorden
Pizzy
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

WIFI geeft Verificatiefout op GSM

Hallo,

 

Sinds eergisteren heb ik een nieuwe GSM (Samsung Galaxy A50)
Het lukt niet om te verbinden met onze WIFI. 
Hij geeft telkens de melding 'Onjuist Wachtwoord' of nadien Verificatiefout.

Op mijn andere GSM lukt verbinden wel, maar word ik er regelmatig uit gegooid.
Laptops verbinden zonder probleem.

Ik heb de modem al enkele keren opnieuw opgestart. Ik heb ook alle updates op de GSM uitgevoerd. GSM verbindt wel met Telenet WIFREE of met Hotspots.
We hebben zowel een modem als een Acces Point of WIFI-versterker.

Sinds zondag heb ik het wachtwoord van onze WIFI aangepast. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben? 

Is het oude wachtwoord terug van toepassing als ik de fabrieksinstellingen herstel?

 

Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Ook via de QR-code scannen of het WPS knopje gebeurt er niets.

 

0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

WIFI geeft Verificatiefout op GSM

@Pizzy 

Als je met wachtwoord voor wifi de beveiligingscode bedoelt heeft dat wel te maken met uw prive wifi verbinding. Maar wel voor alle toestellen die aan die verbinding hangen.

Verander eens uw Telenet paswoord zodat je zeker het juiste hebt en kijk ook in mijn Telenet eens na of je de juiste beveiligingscode gebruikt.

Als wifree werkt heb je wel het juiste paswoord gebruikt, maar gebruik je niet de beveiligingscode.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WIFI geeft Verificatiefout op GSM

@Pizzy 

Wat het regelmatig uitgooien betreft: ik vermoed dat je voor je Wifi 'Eén wifi-netwerk' op ingeschakeld staat. Zet dit op uitgeschakeld en kies een ander SSID voor de 5 GHz door bijvoorbeeld het cijfer 5 toe te voegen aan de naam. Je mag gerust hetzelfde wachtwoord gebruiken. Als je nu wil vebinden met het 5 GHz wifi-signaal op je smartphone kan je kiezen tussen het snellere 5 GHz signaal of het oudere 2,4 GHz signaal.