Beantwoorden
THDB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Welke zijn alternatieven voor het Telenet Access Point?

Beste,

 

Om mijn wifi bereik te verbeteren wil ik graag een access point installeren. Het gratis access point van telenet heb ik reeds in gebruik op de bovenverdieping. 

Aangezien ik geen 2€ per maand wil betalen...welk alternatief kunnen jullie mij aanraden? Het voordeel van de Telenet access point is dat deze gewoon je bestaande WIFI overneemt waardoor je toestellen geen extra connectie moeten maken.

 

Alvast bedankt!

 

Thierry

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: WIFI Access Point

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Welke zijn alternatieven voor het Telenet Access Point?

@THDB  

Als je niet bereid bent om € 2 per maand extra te betalen dan is het alternatief zelf een accespoint aan te kopen.  Die kost is er maar één keer en kan je ook instellen in je netwerk. Als je dus je aangekochte accespoint instelt naar je draadloos netwerk wat je nu hebt dan heb je ook een perfecte draadloze verbinding.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
THDB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Welke zijn alternatieven voor het Telenet Access Point?

Bedankt Patrick,

 

Met andere woorden, met elk access point dat ik koop kan ik dezelfde wifi instellingen gebruiken zodat er niks hoeft te wijzigen voor mijn toestellen?

 

bedankt !

 

Thierry

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Welke zijn alternatieven voor het Telenet Access Point?

@THDB  

Ja als je een deftig toestel koopt wat een beetje configuratie mogelijkheden heeft dan kan je dus het netwerk geven wat je wil en wat je wenst. In jou geval kan je dus het netwerk instellen wat je nu hebt en op de plaats zetten waar je wifi nodig hebt. 

 

Als het dan allemaal correct ingesteld is dan heb je ook op die plaats wifi en zullen je toestellen ook op die plaats verbinden met het zelfde ingestelde netwerk.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.