Beantwoorden
Twinreverber
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Wi-Free aan zee...

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goeie tip ivm wi-free connectiviteit aan zee. Als trouwe klant, Wigo 10GB + Playmore, prijskaartje zonder extra’s +/- €160, probeer ik aan zee te genieten van het wi-free aanbod. Een heel slechte verbinding, constant opnieuw moeten inloggen en al toe aan de eenmalige extra 10 GB die je kan aanvragen. Onze vorige pot was in 2 dagen opgebruikt en reeds 1/3 van nieuwe 10GB...nu probeer ik mijn familie er aan te herinneren zoveel mogelijk te controleren of ze op wifi zitten. Wat niet altijd lukt als je voordurend van de wifi wordt gegooid en je moet beroep doen op je mobiele data. Ik vind het trouwens ook niet echt logisch dat je voortdurend moet switchen tussen je wifi en je 3/4G, maar goed.  Ik heb de klantendienst gebeld en de man vertelde me dat ik waarschijnlijk buiten het bereik van de zendmast zat, ik schat max. 500m...ondanks de belofte dat je overal(!) kan genieten van gratis wifi. Op het strand check je ook beter eerst of je verbinding hebt op de plaats waar je je handdoek gooit. Dus, laat de tips maar komen en aan Telenet, op naar betere kwalitatieve kwantiteit. 

Nog een vraagje: is het normaal dat je de Mobile app telkens opnieuw moet installeren, als je eens offline bent geweest? Alvast bedankt voor jullie reacties. T

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wi-Free aan zee...

Dit ga je misschien niet graag horen, maar er is al vele malen een oproep gedaan om op het strand uw schermpje weg te steken en in plaats daarvan de kinderen in het oog te houden ...

 

Moest je met "familie" geen kinderen bedoelen, dan heb ik niks gezegd natuurlijk ....

 

Dit even off topic ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5225
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wi-Free aan zee...

Neen, dat is niet normaal. Krijg je een foutmelding en zo ja, welke?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

Wi-Free aan zee...

Wordt het strand actief voorzien van WiFree? Hoe weet je dat?

 

Wat wel zo is, is dat je WiFree hebt op de dijk van mensen / handelszaken met een Telenet Modem.

Deze gaan wel niet zo ver als het strand zelf natuurlijk. Lijkt me bovendien sterk dat er APs op het strand aanwezig zijn.

 

Kan je ook niet per SIM kaart een Download Limiet instellen? Dan geef je jezelf lekker veel, en de rest maar heel weinig, ze zullen het snel afleren 😉

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes