Beantwoorden
JosT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

WiFi aan/uitschakelen met de WiFi-Powerline PG-9082L

De PG-9082L heeft een knop waarmee je het WiFi-signaal kunt uit- en aanschakelen. Maar je hebt helaas geen enkele indicatie of WiFi nu aan of uit staat want de WiFi-led gaat kort na het opstarten uit als alles goed is. Ik heb tot dusver geen mogelijkheid gevonden om die led terug te laten branden. Weet er iemand hoe dit moet? Alvast dank! 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Oorspronkelijke titel: WiFi-Powerline PG-9082L

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

WiFi aan/uitschakelen met de WiFi-Powerline PG-9082L

@JosT 

i.p.v. met het knopje te werken kan je misschien wel beter via mijn telenet het wifi signaal onzichtbaar maken.

Als je je een netwerk splitst kan je via je instellingen in mijn telenet kiezen of je 1 of beide netwerken op je wifi adapter onzichtbaar maakt. Die verdwijnen dan ook uit de lijst van selecteerbare netwerken.

Op die manier zijn ze ook niet selecteerbaar.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WiFi aan/uitschakelen met de WiFi-Powerline PG-9082L

@JosT 

Als je hier kijkt, kan je het volgende lezen:

De status- en wifi-led van je Wifi Powerline gaan uit na opstart. Wil je nadien de status controleren? Dat kan door 1 sec op de Sync-knop opzij van je Wifi Powerline te drukken. 

 

Eén seconde is de tijd om vier lettergrepen uit te spreken. Bijvoorbeeld: één en twintig of één krokodil

Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

WiFi aan/uitschakelen met de WiFi-Powerline PG-9082L


@JosT  schreef:

De PG-9082L heeft een knop waarmee je het WiFi-signaal kunt uit- en aanschakelen. Maar je hebt helaas geen enkele indicatie of WiFi nu aan of uit staat want de WiFi-led gaat kort na het opstarten uit als alles goed is. Ik heb tot dusver geen mogelijkheid gevonden om die led terug te laten branden. Weet er iemand hoe dit moet? Alvast dank! 


die leds heb je altijd na opstart, als alles volledig is opgestart dan zie je enkel 1 witte led (rond bolletje)

 

kan je controleren met inSSIDer of via smartphone: wifiman 

 

dan zie je alle SSID's + welk toestel dit uitzend (via het MAC adres)

0 Likes
JosT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

WiFi aan/uitschakelen met de WiFi-Powerline PG-9082L

Bedankt voor je antwoord. Dat had ik inderdaad al gelezen maar heeft enkel betrekking op het status-ledje, niet op dat voor WiFi, althans niet bij mijn exemplaar...

0 Likes