Beantwoorden
Ex-Netweter
 

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

wddv 1.pngwddv 4.png

WDDV – WiFi deurcamera  - Exitec App : live streaming werkt niet meer. (Intersteel)

Werkte perfect. Nu werkt de WDDV camera alleen nog door aanbellen en met het noodsignaal via de App op de smartphone. Zo kan ik zien wie voor de deur staat. Via de App kan ik de Live streaming niet meer verbinden. Ofwel is de APP outdated “2017” of mss zou een statisch Ip adrress met Port forwarding een oplossing kunnen zijn ofwel het Access Point Ip address wijzigen. Via het DHCP  192.168.0.154 kan ik de instellingen in het device wijzigen.

 Ik ben al dagen bezig met van alles te wijzigen en te resetten zonder resultaat voor de Live streaming.

Ik wijzigde de Access Point Mode in 192.168.0.50  Start 192.168.0.25 Last 192.168.0.50  geen resultaat.

Ik probeerde een statische IP door DCHP Client op Disable. Ip address 192.168.0.10 Subn Mask: 255.255.255.0 Default Gateway: 192.168.0.1 DNS server 192.168.0.1 portforwarding 3484 geen resultaat. Kan een expert in deze materie me mss helpen? Als leek ben ik altijd bereid om bij te leren.

0 Likes
8 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

Is de batterij in het toestel nog voldoende geladen? Batterijen verslijten door aantal oplaadbeurten en ook door ouderdom.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

@Ex-Netweter  Sorry dat ik niet mee ben. Wat heeft de AP (Accespoint Point) daar mee te maken?

Het is uw deurcamera die draadloos verbinding maakt met uw netwerk via SSID en paswoord. Uw camera geef je best een IP adres tussen 192.168.0.10 en 99 zo blijf je uit de DHCP range van Telenet. Uw camera dient niet als Acces Point. Uw camera verbindt met een AP.

 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

Ik heb 2 snips van de WDDV  instellingen meegestuurd waarin duidelijk een Access Point Ip address zichtbaar is. Waarom worden die snips niet getoond (???) dan zou je mss een ander oplossing voor me hebben.

AP mode (and P2P go) ip address: 192.168.200.1 . Start address: 192.168.200.100 Last address 192.168.200.200. 

Ik heb  geprobeerd met Ip 192.168.0.10 dit wetend om uit de DHCP range te blijven zonder resultaat.

0 Likes
Ex-Netweter
 

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

wddv 1.pngwddv 4.png  er staat hier niets persoonlijks in

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5208
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer


@Ex-Netweter  schreef:

Ik heb 2 snips van de WDDV  instellingen meegestuurd waarin duidelijk een Access Point Ip address zichtbaar is. Waarom worden die snips niet getoond (???) dan zou je mss een ander oplossing voor me hebben.

AP mode (and P2P go) ip address: 192.168.200.1 . Start address: 192.168.200.100 Last address 192.168.200.200. 

Ik heb  geprobeerd met Ip 192.168.0.10 dit wetend om uit de DHCP range te blijven zonder resultaat.


Het derde getal moet 200 zijn. Het vierde getal vab 2 tot 99 en van 201 tot 254. Bijvoorbeeld 192.168.200.10

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

@Ex-Netweter  Volgens mij moet dat ding niet in AP mode staan. Dan maak je er een AP van, of ben ik mis? Volgens mij moet het die station mode zijn. IP adres 192.168.0.25 (ergens tussen 10 en 99), default gateway 192.168.0.1, subnetmask 255.255.255.0 DNS server 192.168.0.1 (mag ook 1.1.1.1 of 8.8.8.8 of een telenet DNS server zijn) En dan moet er zeker ook een instelling zijn waar je SSID en paswoord van je netwerk moet ingeven om verbonden te worden met je netwerk. Stuur anders eens de link naar de handleiding voor de instellingen.

Je valt via de AP mode al zeker buiten je eigen netwerk als je 192.168.200.1 geeft als IP adres. En je gaat hier ook een DHCP server van maken. Dit is totaal fout.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

@Ex-Netweter  Uw afbeeldingen waren afgekeurd. De ene onterecht de andere omdat er een macadres in stond. De regel is eigenlijk geen publieke IP adressen, geen publieke prefixen IPv6, geen macadressen. Dit terzijde.

Ik heb je afbeelding opgepikt en hier is ze dan.

wddv 1.png

 

Ik blijf erbij dat je van die AP mode afblijft. Niets voor nodig want je creëert gewoon een apart netwerk. Met in dit geval SSID WWVD-macadres.

Je moet gewoon het device toevoegen aan je eigen Wifi netwerk.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

WiFi deurcamera live streaming werkt niet meer

Bedankt.  Deze AP wordt automatisch gecreëerd van zodra ik de deur viewer koppel via de app met mijn router. Inderdaad 192.168.200.1 is eigenaardig en valt buiten mijn router. Daarom wou ik het wijzigen. Dus niet doen. De deur viewer werkte voordien perfect ook met deze AP. Ik kreeg telkens een update request op mijn app om de WDDV versie te updaten. Dit werkte niet en ik heb tegen de regel in" als het werkt blijft eraf" het toestel ge-reset. Met als gevoeg dat live streaming  niet meer werkt. Het is alsof ik met de App het toestel niet kan bereiken. De WDDV is wel gekoppeld met de router. ik vindt het terug in mijn thuisnetwerk. Daardoor kan ik ook in de instellingen via het toegekend Ip address.

De WDDV bereikt wel mijn App. Aanbellen en alarmsignaal komen op wel terecht. 

Ik zal wanneer de batterijen volledig opgeladen zijn de WDDV volledig opnieuw  koppelen en zien.

0 Likes