Beantwoorden
RudyH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe Telenet access point werkt niet

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe Access Point(witte) van telenet gekregen maar ik vrees dat hij niet meer werkt.

Na installatie volgens de manual ging alles prima. 

Na 1 dag ging het schijnbaar mis. Alle lampjes blijven continu branden. Het wit balkje en de 2 groene. Uit en aan zetten veranderd niks. In 'mijn telenet' staat hij met een oranje bolletje wat zou betekenen dat hij off-line is. Heb geprobeerd om hem te resetten via het knopje achteraan maar dat schijnt niks te doen. Is hier nog iets aan te doen of word dit een nieuwe?

 

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nieuwe Telenet access point werkt niet

@RudyH 

Dat rode bolletje betekent inderdaad dat hij offline is.

Vermoedelijk is deze defect. Als alle draden er goed ingestoken zijn kan je hem best gewoon omwisselen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Nieuwe Telenet access point werkt niet

Achteraan het AP heb je een reset-toets. Pak een paperclip en duw daar eens 10 tot 15 seconden op. Kijk of dat iets uithaalt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5213
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe Telenet access point werkt niet

Controleer toch eens grondig de netwerkkabel waarmee die aangelsoten is. Zitten lipjes goed vastgeklikt (als ze niet vastgeklikt zijn, kan je de kabel zo uittrekken en door microtrillingen is er contact of geen contact.

0 Likes
RudyH
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi!

Nieuwe Telenet access point werkt niet

De AP was idd stuk. Ondertussen omgeruild en alles werkt perfect.