24753
netweters
|
152365
antwoorden
|
20696
vragen
|
Ben op locatie met voldoende bereik, ik kan wifree selecteren maar zowel met iphone 8 als ipad , geven allebei ‘onjuist wachtwoord’ . Ik heb dit probleem al maanden en zelfs telenet helpdesk snapt het niet. Openstaand saldo = 0, wachtwoord al proberen wijzigen zonder resultaat
Heb je al eens geprobeerd om de functie van het automatisch wachtwoord uit te zetten?
@ipat schreef:
Ben op locatie met voldoende bereik, ik kan wifree selecteren maar zowel met iphone 8 als ipad , geven allebei ‘onjuist wachtwoord’ . Ik heb dit probleem al maanden en zelfs telenet helpdesk snapt het niet. Openstaand saldo = 0, wachtwoord al proberen wijzigen zonder resultaat
Heb je geprobeerd het wachwoord te wijzigen en is dat mislukt? Of heeft het wachtwoord wijzigen geen resultaat opgeleverd?
In het eerste geval: je moet dat wel doen binnen bereik van je privé netwerk. Dan toch eens wijzigen.
Wifree instellingen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Dit kan natuurlijk alleen als je een internet verbinding ter beschikking hebt.
Groeten
beste
Ik ben thuis en heb het paswoord gewijzigd
wifree werkt nog steeds niet , niet op mijn pc, niet op mijn ipad en niet op mijn iphone (geen verbinding mogelijk met 'telenetwifree'
wat een gedoe ...
sorry hoor
groeten
Je bent thuis. Maar daar werkt wifree niet voor u. Je kan alleen aanmelden weg van uw eigen privé netwerk. Ben je binnen bereik van uw netwerk gaat er automatisch gekozen worden voor het privé signaal.
Alles instellen zoals aangegeven en een wandelingetje maken. Tot rust komen.
Groeten
Bedankt, na een wandeling en nachtrust ben ik nu bij mijn ouders die ook telenet hebben. Onjuist wachtwoord voor ‘telenetwifree’ ... heb al 5x opnieuw geprobeerd (iphone 8 )
Als je zeker bent van je paswoord is misschien uw login anders als verwacht. kijk eens naar volgende link: https://mijn.telenet.be/mijntelenet/account/recoverLogin.do
Dank voor je reactie. Ik kreeg antwoord dat ik niet eens een login had (begrijpe wie begrijpe kan), heb proces doorlopen en is nu bewaard. Gezien ik nu thuis ben kan ik niet testen. Wordt vervolgd.
Hoi,
Is het ondertussen al inorde? Ik heb namelijk net hetzelfde voor. Bij mij is het op mijn privé WiFi netwerk . iPhone lukt maar iPad en laptop geven continu onjuist wachtwoord .
Als je een vraag richt aan iemand kan je hem best noemen zodat hij een mail krijgt.
Hoe? typ een @ en je krijgt de keuze uit een lijstje met deelnemers aan dit topic.
Voorbeeld @ipat
ik was het uit het oog verloren
ik gebruik wifree enkel aan zee
ik zal het binnenkort eens testen
succes en laat maar weten of het jou lukt !