Beantwoorden
JoRom
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

WiFree na wijziging login Telenet

Tot kort geleden logde ik op de Telenetpagina in met mijn gebruikerscode txxxxxx en wachtwoord. Omdat uitdrukkelijk gevraagd wordt om vanaf heden niet meer in te loggen met deze code, heb ik dit gewijzigd naar een login met een e-mailadres en nieuw wachtwoord. So far so good. Dat is geen probleem.

Maar ook om met mijn smartphone buitenshuis in te loggen op de WiFree gebruik ik de oude gebruikerscode txxxxxx (als identiteit) en wachtwoord.

Een wat domme vraag misschien, maar dien ik die ook te wijzigen naar de nieuwe telenet-inloggegevens? Of blijft dit hetzelfde ?

Dank voor antwoord.

Joost

 

 

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WiFree na wijziging login Telenet

Je kan dit zo laten voor zo ver ik weet. Wat jij nu hebt aangemaakt is een zgn. 'Telenet login'. Ik zou niet weten waarom men (Telenet?) jou uitdrukkelijk gevraagd heeft die niet meer te gebruiken, want ik gebruik al een eeuwigheid mijn a12345 gebruikersnaam om in te loggen. Ik heb uiteindelijk - meer uit nieuwsgierigheid - een Telenet-login aangemaakt, maar ik gebruik die in feite niet.

Maar voor TelenetWiFree heb je helemaal geen gebruikersnaam/wachtwoord nodig. Toch niet als je met een Android smartphone werkt:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

WiFree na wijziging login Telenet

Ik neem mijn woorden terug; ik wou juist op locatie op Mijn Telenet en kreeg dit te zien:

 

login.png


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.