24753
netweters
|
152359
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo iedereen. Ik kan al dagen niet meer aanmelden op Telenet Wifree via mijn Macbook
Krijg steeds:
“identiteitscontrole mislukt in netwerk ‘telenetwifree’, Indentiteitscontroleserver reageert niet. Neem contact op met je netwerkbeheerder om de netwerkinfrastructuur te controleren”
Iemand een idee? Met telenethotspot maakt hij zogezegd wel verbinding en heeft hij 5 streepjes verbinding, maar als ik dan internet probeer te openen zegt de webpagina dat er geen verbinding met het netwerk is..
bedankt 🙂
Beste mij werd telefonisch verteld dat TelenetWifree noch Telenethomespot werken op een iMac of PC. Enkel op mobiele toestelletjes.
WiFree en telenethomespot en telenethotspot zijn dingen die bedacht zijn voor als ge onderweg bent maar de 2 eerste werken ook thuis.
Thuis een verbinding maken met WiFree of Telenethomespot heeft enkel zin voor testen omdat deze veel trager zijn dan uw prive WiFi netwerk.
Je kan dit ook gebruiken als er een probleem is met het IP adres (bv Blacklist) van de modem.
hey @Janneke_Dust neen al 1000 keer geprobeerd alles aan en uit te zetten 🙂
Ik gebruik het al twee jaar omdat ik steeds met mijn Macbook op de baan ben en voor school... Is dus vreemd dat het nu niet meer werkt.. Is wel dringend want heb een examen overmorgen...
@Ex-Netweterik kijk al twee jaar via de Wifree op mijn macbook tv via YeloTV hoor want ikzelf heb geen internet/wifi
groetjes
Tsja, dat duid dan weer op de kwaliteit van de telefonische dienstverlening. Ik kon enkele weken terug niet op telenetwifree of telenethomespot. Verschillende keren getelefoneerd en telkens werd mij gezegd dat op een iMac/pc dit niet mogelijk was (ik vond dat toen al raar). Mijn problemen hebben lang aangehouden daarna ging eerst telenethomespot terug en enkele dagen geleden Telenetwifree. Zonder uitleg. De foutmelding betrof ook de identiteitscontrole.
Eén tip zou je nog kunnen probleren : ergens "vergeet dit netwerk" aanklikken. en dan terug aanloggen. Dat hielp voor TelenetHomespot.
Probeer die tip van Marc1961 maar eens.
Ik heb hier ook wat getest en de meeste toestelen konden verbinden op WiFree maar een wou niet.
Dan Wifree doen vergeten en toe deze dan terugkwam kon ik weer inloggen.