Beantwoorden
vaness
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Trick or treat? Jij bent af! Mooi, mooi! It's your fifth party!

WiFree

Hallo iedereen. Ik kan al dagen niet meer aanmelden op Telenet Wifree via mijn Macbook

 

Krijg steeds:

“identiteitscontrole mislukt in netwerk ‘telenetwifree’, Indentiteitscontroleserver reageert niet. Neem contact op met je netwerkbeheerder om de netwerkinfrastructuur te controleren”

 

Iemand een idee? Met telenethotspot maakt hij zogezegd wel verbinding en heeft hij 5 streepjes verbinding, maar als ik dan internet probeer te openen zegt de webpagina dat er geen verbinding met het netwerk is.. 

 

bedankt 🙂 

 

0 Likes
9 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

WiFree

WiFi eens uitschakelen en terug inschakelen of toestel eens uitschakelen en terug inschakelen.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
marc1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

WiFree

Beste mij werd telefonisch verteld dat TelenetWifree noch Telenethomespot werken op een iMac of PC.  Enkel op mobiele toestelletjes.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

WiFree

WiFree en telenethomespot en telenethotspot zijn dingen die bedacht zijn voor als ge onderweg bent maar de 2 eerste werken ook thuis.

Thuis een verbinding maken met WiFree of Telenethomespot heeft enkel zin voor testen omdat deze veel trager zijn dan uw prive WiFi netwerk.

Je kan dit ook gebruiken als er een probleem is met het IP adres (bv Blacklist) van de modem.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
vaness
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Trick or treat? Jij bent af! Mooi, mooi! It's your fifth party!

WiFree

hey @Janneke_Dust neen al 1000 keer geprobeerd alles aan en uit te zetten 🙂

Ik gebruik het al twee jaar omdat ik steeds met mijn Macbook op de baan ben en voor school... Is dus vreemd dat het nu niet meer werkt.. Is wel dringend want heb een examen overmorgen... Smiley Erg vrolijk

0 Likes
vaness
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Trick or treat? Jij bent af! Mooi, mooi! It's your fifth party!

WiFree

@marc1961ik kijk al twee jaar via de Wifree op mijn macbook tv via YeloTV hoor want ikzelf heb geen internet/wifi

 

groetjes

0 Likes
marc1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

WiFree

Tsja, dat duid dan weer op de kwaliteit van de telefonische dienstverlening.  Ik kon enkele weken terug niet op telenetwifree of telenethomespot.  Verschillende keren getelefoneerd en telkens werd mij gezegd dat op een iMac/pc dit niet mogelijk was (ik vond dat toen al raar).  Mijn problemen hebben lang aangehouden daarna ging eerst telenethomespot terug en enkele dagen geleden Telenetwifree.  Zonder uitleg.  De foutmelding betrof ook de identiteitscontrole.

0 Likes
marc1961
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

WiFree

Eén tip zou je nog kunnen probleren : ergens "vergeet dit netwerk" aanklikken.  en dan terug aanloggen. Dat hielp voor TelenetHomespot. 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2265
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

WiFree

Probeer die tip van Marc1961 maar eens.

Ik heb hier ook wat getest en de meeste toestelen konden verbinden op WiFree maar een wou niet.

Dan Wifree doen vergeten en toe deze dan terugkwam kon ik weer inloggen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

WiFree

@vaness

Toevallig je wachtwoord van mijn telenet gewijzigd?

Dan moet je dat uiteraard ook doen voor uw WiFree

 

@marc1961

WiFree werk perfect op mac.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes