Beantwoorden
FrankC6210
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wifi verbinding valt weg

Sinds enige tijd valt mijn wifi verbinding weg. En blijkbaar enkel op mijn laptop (Lenovo Ideapad 3). Op de laptop (HP) van mijn werkgever heb ik het niet.

Ik heb mijn eigen laptop al mee genomen naar mijn werk en daar blijft de wifi verbinding stabiel.

Ik verdenk de nieuwe TV-boxen er van, heb het idee dat het sindsdien is dat de haperingen gebeuren. Maar enkel op mijn laptop lijkt me dan ook raar. 

Heeft iemand een idee wat er mis kan gaan?

Bedankt en fijne feesten

0 Likes
5 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Wifi verbinding valt weg

@FrankC6210 je kan het volgende uitproberen : https://support.lenovo.com/us/nl/solutions/ht502846

Verwijder ook eens uw wifiverbinding op uw laptop en voeg deze terug toe.

Soms helpt dat wel eens. Indien het nog niet opgelost is probeer uw wifi punten te herstarten.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Wifi verbinding valt weg

Heb je maar 1 WiFi accesspoint of meer?

Is er soms in uw omgeving een radar of weerradar?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FrankC6210
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wifi verbinding valt weg

Geen radar of weerradar. Heb gewoon voorraan de router en een powerline. En in de keuken (10 meter verder) de tweede powerline.

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Wifi verbinding valt weg

@FrankC6210 Sinds enige tijd valt mijn wifi verbinding weg. En blijkbaar enkel op mijn laptop (Lenovo Ideapad 3). Op de laptop (HP) van mijn werkgever heb ik het niet.

Dus als ik goed versta, met je hp laptop van werk heb je het bij jou thuis niet? Enkel met je eigen lenovo?

"In veronderstelling" dat ik daaruit van mag gaan, is het wel raar dat de hp geen problemen geeft maar wel de lenovo... Dus in die veronderstelling (als ik juist mee ben) ligt het dan toch aan je lenovo.

Al eens geprobeerd om je netwerkkaart van lenovo uit/aan te zetten? Zoals eerder al gezegd, je netwerkpunt opnieuw toevoegen aan je lenovo? Zit je op het 2.4ghz of 5ghz ?

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
FrankC6210
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Wereld gedichtendag Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wifi verbinding valt weg

Sinds een tweeta dagen is mijn abonnement gewijzigd naar One en zijn de problemen van de baan. Raar maar wel tevreden om 2023 probleemloos in te gaan. 🙂

0 Likes