Beantwoorden
cadsite
Experienced Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

access point voeden met poe?

Ik ga straks een access point afhalen maar zou deze graag verder zetten waar er geen stroom is.

Ik heb nog een poe injector liggen, dus die kan ik er wel tussen hangen.

 

Iemand een idee of dat zou kunnen lukken of kan dit toestel enkel zijn stroom via de netadaptor halen?

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

access point voeden met poe?

Volgens mijn bescheiden mening moet een toestel specifiek voorzien zijn om POE gevoed te kunnen worden. Dus zal het wss niet werken ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7774
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

access point voeden met poe?

Je hebt dus wel een netwerkkabel tot daar? Je kan eventueel via een ¨POE injector werken maar die moet wel gebruikt worden waar de kabel start en aan uw AP kan je dan het tegengestelde( en splitter) hangen zodat je de stroom terug van je ethernetkabel kan halen. Tenzij je natuurlijk een AP vindt met POE aansluiting.splitterPOE.PNG



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
cadsite
Experienced Beetjesweter
Berichten: 16
Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

access point voeden met poe?

Ondertussen ben ik het AP gaan afhalen en gezet op de plaats van mijn oude AP.

Dit geeft perfect signaal tot waar ik wil, dus de nood om naar poe over te gaan is weg.

Ik las ook in het boekje niets van poe compatible, dus dat zal niet werken.

Bedankt voor jullie antwoord!

0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

access point voeden met poe?

@igvfer

Geeft dit dan wel de nodige stroom? Zou wel een interessante oplossing kunnen zijn voor meerdere mensen misschien.

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7774
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

access point voeden met poe?

Er komt 12 Volt uit. Het moeten dus dingen zijn die op 12V werken. Mijn camera's zijn allemaal POE maar dan van huis uit voorzien. Met zo'n splitter vraagt dit natuurlijk ook weer meer plaats. Het is wel een oplossing als je geen stroom dichtbij hebt.

@cadsiteEen AP is meestal niet POE compatibel maar dergelijke splitter kan dat opvangen. Nadeel van deze op de foto is dat deze niet gigabit is (mac 100 Mbps). Maar er zijn andere.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes