Beantwoorden
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Ik wil op mijn wifi tuner versterker internetradio beluisteren.Volgens het handboek moet dit via dhcp vanzelf gebeuren maar ik krijg "disconnected".Kan ik dat ergens zelf inschakelen op de router van telenet?Handmatig instellen kan ook,maar ik ben daar een leek in.

Vriendelijke groeten,

0 Likes
19 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

internetradio

wel @freeday, ik zou zeggen, go for it, probeer het uit en laat ons hier dan weten of het gelukt is. Dat is steeds nuttige info voor anderen met gelijkaardige problemen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Zal ik zeker doen.Kan wel nog eventjes duren omdat de dealer niet echt dicht in de buurt woont maar ik laat héél zeker een bericht achter hier !

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

internetradio


@freeday@  schreef:

Dat is het wat deler voorstelde,powerlines,geen acces points zoals ik zelf verkeerdelijk aangaf

Maar ben blij te horen dat dit goed werkt.Bedankt Stefaan !


Elke internet klant heeft recht op een wifipowerlineset. De eerste set is gratis huur. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio