Beantwoorden
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Ik wil op mijn wifi tuner versterker internetradio beluisteren.Volgens het handboek moet dit via dhcp vanzelf gebeuren maar ik krijg "disconnected".Kan ik dat ergens zelf inschakelen op de router van telenet?Handmatig instellen kan ook,maar ik ben daar een leek in.

Vriendelijke groeten,

0 Likes
19 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5201
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

internetradio

wel @freeday, ik zou zeggen, go for it, probeer het uit en laat ons hier dan weten of het gelukt is. Dat is steeds nuttige info voor anderen met gelijkaardige problemen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Zal ik zeker doen.Kan wel nog eventjes duren omdat de dealer niet echt dicht in de buurt woont maar ik laat héél zeker een bericht achter hier !

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

internetradio


@freeday@  schreef:

Dat is het wat deler voorstelde,powerlines,geen acces points zoals ik zelf verkeerdelijk aangaf

Maar ben blij te horen dat dit goed werkt.Bedankt Stefaan !


Elke internet klant heeft recht op een wifipowerlineset. De eerste set is gratis huur. 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
freeday
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

internetradio

Ik keek even naar het aanbod van telenet.Ik zie dat er enkel de modem kan verbonden worden met utp.Is er een mogelijkheid om het tweede deel van de powerline ook via utp rechtstreeks naar de versterker te verbinden?Aangezien tuner versterker geen wifi aan boord heeft.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

internetradio


@freeday@  schreef:

Ik keek even naar het aanbod van telenet.Ik zie dat er enkel de modem kan verbonden worden met utp.Is er een mogelijkheid om het tweede deel van de powerline ook via utp rechtstreeks naar de versterker te verbinden?Aangezien tuner versterker geen wifi aan boord heeft.


Ja, uiteraard.  PWL verbinden via UTP met de modem en de andere PWL ook met UTP verbinden naar de ethernetpoort. Als je ze per paar hebt gekocht zijn ze normaal gezien al op elkaar afgesteld en moet je niets doen. Zoals reeds gezegd functioneert uw electriciteitsleiding als verbinding tussen de 2 PWL en vervangt een rechtstreekse UTP.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes