Beantwoorden
margot2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Hoort wie klopt daar? It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

powerline details niet zichtbaar in mijn telenet

Ik heb 2 wifi powerlines. ze worden getoond in 'mijn telenet', maar wanneer ik klik om de details te zien, krijg ik een foutmelding "je aanvraag kan niet automatisch verwerkt worden..." enkele dagen geleden werkte dit wel. ik heb toen de frequentie gewijzigd om mijn chromecast te kunnen installeren en ik wou de frequentie terug wijzigen naar de standaard waarde. ik heb al over en weer gemaild met de helpdesk, maar zonder succes tot nu toe

0 Likes
4 reacties
AndyM
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
Smile! Hoort wie klopt daar? Jij bent af! Netjes!

powerline details niet zichtbaar in mijn telenet

Wat gebeurd als je alles afsluit en terug naar telenet gaat?

Misschien eens heel het process van in en uitloggen herproberen, paar keer refreshen.

 

Zo niet, misschien even herconnecteren met het Internet.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

powerline details niet zichtbaar in mijn telenet

Beste even resetten en terug opnieuw instellen.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
margot2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Hoort wie klopt daar? It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

powerline details niet zichtbaar in mijn telenet

Ik heb alle stekkers 10' uitgetrokken: modem, powerlines en digicorder. Nadien eerst de modem opgestart en dan de andere toestellen. ik heb ook de cookies en webgeschiedenis van mijn browser gewist. Maar er is niets opgelost.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

powerline details niet zichtbaar in mijn telenet

@margot2

 

Heb je de powerlines zelf ook gereset? Daarvoor zijn er knopjes, om de toestellen terug in fabriekstoestand te zetten. Nadien moet je dan evenwel opnieuw de pairing procedure uitvoeren, net zoals toen je ze nieuw uit de doos gehaald hebt.

 

Dit mag je doen zo dikwijls als je wilt, het kan geen kwaad, je hebt er enkel telkens een beetje werk mee.

 

Dat is dus niet hetzelfde als de toestellen een tijdje zonder stroom zetten, die bewaren namelijk al die settings.

 

BTW, als ik het goed gelezen heb is dit ook hetgeen @m-jan20 bedoelde, maar dan niet met zoveel woorden Smiley Knipoog


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.