Beantwoorden
stijnd1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

printer

onlangs had ik nergens nog verbinding via wifi ,na wat zoeken moest ik alles opnieuw aanmelden met de lange code nu heb ik nog problemen met mijn ex2700 extender die heeft een kabel maar toch geen verbinding  zeer stresserend omdat het mij niet lukt met de verbinding ,maar wat belangrijker is is de printer ik heb al alles gedaan via hp maar het blijft zinloos de printer is niet te vinden ik werk via mac en ook alles hergeinstalleerd maar ook terug nergens mijn wifi hp desktop3630 all in te vinden lichte flikkerd van de printer en toch niet te zien HELP

0 Likes
3 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

printer

Eerst en vooral wil ik je even vragen om je vraag is zorgvuldiger te formuleren. Zoals het nu is maakt het voor andere mensen moeilijk om te begrijpen wat je bedoelt.

 

Kan je eens proberen om die extender te resetten en opnieuw in te stellen?

 

Klopt het dat je HP printer via de extender is aangesloten?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
stijnd1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

printer

alles vernieuwd is terug ok 😉 nieuwe printer en nieuwe extender  en nee de printer was niet via de extender aangesloten ,het ging voor geen meter  dus korte pijn

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

printer

Amai, zomaar nieuwe hardware aanschaffen om een probleem op te lossen... Toevallig toch niet de Lotto gewonnen? ;-)))


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes