|
25.760
netweters
|
159.492
antwoorden
|
|
21.498
vragen
|
Als we bij de toestelinstellingen het draadloos netwerk willen aanschakelen, verschijnt deze boodschap: 'Er is nog een verwerking aan de gang. Je wijzigingen werden niet bewaard. Gelieve het later opnieuw te proberen.' Volgens de dame van de helpdesk ligt het probleem niet bij Telenet, maar aan onze computerinstellingen. Nochtans is er op dat vlak niets gewijzigd. Enige tijd geleden hebben we hetzelfde voorgehad, en hebben we 2 weken geen wi-fi gehad, tot het opeens weer werkte.
@Ex-Netweter schreef:Als we bij de toestelinstellingen het draadloos netwerk willen aanschakelen, verschijnt deze boodschap: 'Er is nog een verwerking aan de gang. Je wijzigingen werden niet bewaard.
Op welk toestel wil je iets doen bij toestelinstellingen?
op onze portable
Ik vermoed dat over de Telenet HGW instellingen gaat en denk dat enkel de Telenet technische helpdesk u kan helpen
cfr. een vrij gelijkaardig probleem
Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. De dame die je aan de lijn hebt gehad dacht misschien dat het probleem niet aan Telenet te wijten is, maar ik denk van wel. Via Facebook en Twitter krijg je redelijk snel respons en ik heb de indruk dat die mensen ook beter op de hoogte zijn.