Beantwoorden
Ex-Netweter

probleem met wi-fi aan te zetten

Als we bij de toestelinstellingen het draadloos netwerk willen aanschakelen, verschijnt deze boodschap: 'Er is nog een verwerking aan de gang. Je wijzigingen werden niet bewaard. Gelieve het later opnieuw te proberen.' Volgens de dame van de helpdesk ligt het probleem niet bij Telenet, maar aan onze computerinstellingen. Nochtans is er op dat vlak niets gewijzigd. Enige tijd geleden hebben we hetzelfde voorgehad, en hebben we 2 weken geen wi-fi gehad, tot het opeens weer werkte.

0 Likes
4 reacties
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@Ex-Netweter  schreef:

Als we bij de toestelinstellingen het draadloos netwerk willen aanschakelen, verschijnt deze boodschap: 'Er is nog een verwerking aan de gang. Je wijzigingen werden niet bewaard. 

Op welk toestel wil je iets doen bij toestelinstellingen?

0 Likes
Ex-Netweter

op onze portable

0 Likes
M_016
Experienced Veelweter
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! BINGO!

Ik vermoed dat over de Telenet HGW instellingen gaat en denk dat enkel de Telenet technische helpdesk u kan helpen

cfr. een vrij gelijkaardig probleem 

https://userbase.be/forum/viewtopic.php?t=47048

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. De dame die je aan de lijn hebt gehad dacht misschien dat het probleem niet aan Telenet te wijten is, maar ik denk van wel. Via Facebook en Twitter krijg je redelijk snel respons en ik heb de indruk dat die mensen ook beter op de hoogte zijn.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes