Beantwoorden
ginoschaeken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ps4 op homespot telenet verbinden

Weet iemand hoe ik mijn ps4 met de homespot verbind van telenet ? 

Ik heb al geprobeerd met de wifree maar krijg melding dat dit niet ondersteund word. 

 

0 Likes
7 reacties
Pa
Freshman Meerweter
Berichten: 65
Al 25 duimen! Goed bezig! O dierbaar België.. Say what?!

ps4 op homespot telenet verbinden

Beste,

Volgens mij kan je homespot enkel gebruiken als je thuis zelf een draadloze modem hebt en daarvan de homespot activeert.

Je kan dus enkel van dat systeem profiteren als je zelf ook wat aanbied.

Kijk even na op "mijn telenet"

Groetjes

Peter A

0 Likes
ginoschaeken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ps4 op homespot telenet verbinden

Ik heb dit aanstaan want met mijn Iphone werkt zowel de wifree als de telenet homespot. Echt heel raar. 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ps4 op homespot telenet verbinden

Ik vrees dat je geen games kunt spelen via publieke hotspots. Want daarvoor moet je minstens een keer je login en paswoord opgeven en hoe zou je dat doen in je gameconsole?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ps4 op homespot telenet verbinden

@Pa

 

Klopt niet helemaal. Wie een modem-only heeft biedt geen Homespot/TelenetWiFree aan, maar kan er wél gebruik van maken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ps4 op homespot telenet verbinden


@sb schreef:

@Pa

 

Klopt niet helemaal. Wie een modem-only heeft biedt geen Homespot/TelenetWiFree aan, maar kan er wél gebruik van maken.


Correct wat je zegt maar het gaat hier specifiek om een PS4. Als je de eerste keer op Wifree of Homespot aan meldt dan wordt je login en paswoord gevraagd en dat kan je eenvoudig weg niet ingeven bij de PS4 daar kan je alleen de sleutel ingeven van het netwerk.

Al vraag ik mij af waarom je op Homespot of Wifree wil connecteren als je zelf een WiFi netwerk hebt. tenzij bij oma of opa maar dan vraag je het toch daar eens. (De netwerksleutel bedoel ik)



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

ps4 op homespot telenet verbinden

Playstation ondersteund volgens mij inderdaad WiFree niet omdat dit met WPA2-Enterprise werkt.

Het probleem met Homespot is dat je moet inloggen via de website.

 

Ik heb even snel gegoogled en volgende website gevonden op het playstation forum zelf. Ik heb zelf geen Playstation, maar misschien moet je het eens proberen!

Link: https://community.playstation.com/content/pdc/us/en_US/pdc-communities/support/Consoles-Peripherals....

 

Blijkbaar zou het volgende eventueel helpen (gaat wel over een hotel): "Just connect to your internet through network settings  and then in the settings tab click on "User's Guide" it should redirect you to your hotel page "

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

ps4 op homespot telenet verbinden

0 Likes