Beantwoorden
De_Clere
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

telenet access points AP7465CE-TN LED lampje pinkt

Sinds 1 maand overgestapt naar Orange (werkgever nam mijn internet over) maar ik gebruik nog steeds mijn 2 telenet access points AP7465CE-TN. Werkte prima tot ik vanochtend merkte dat het LED lichtje op beide toestellen wit/geel knippert ipv vol wit LED licht geven. Volgens de veelgestelde vragen Telenet pagina bevinden de toestellen zich in fase 4 van 5 ... Wat kan/moet ik doen om naar fase 5 te gaan? Volgens Orange helpdesk loopt alles prima maar zou dit toch graag in orde hebben.

0 Likes
2 reacties
MUSTIG
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

telenet access points AP7465CE-TN LED lampje pinkt

Ik heb ook dezelfde probleem , ben bij telenet zelf maar accespoints led blijft pinken, alles werkt heel goed maar led licht vzn accedpoints blijven pinken, niemand heeft mij hiermee kunnen helpen, meermaals klanten dienst gebeld, technieker thuis geweest nog steeds dezelfde niet kunnen oplossen.

De_Clere
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

telenet access points AP7465CE-TN LED lampje pinkt

Op aanraden van Telenet heb ik de reset knop achteraan de access points ingedrukt ... resultaat is dat led blijft pinken en ik nu 3 wifi signalen (router en 2 access points in fabrieksinstellingen) heb met elk aparte naam en wachtwoord. Het werkt maar niet gebruiksvriendelijk. Op 1 of andere manier communiceren de access points niet met de router of andersom  

0 Likes