Beantwoorden
sofie11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

waar vind ik mijn wifi wachtwoord

op mijn modem vind ik geen wachtwoor terug. mijn laptop vind een naam terug als operator die niet overeenkomt met mijn gebruikersnaam

0 Likes
2 reacties
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

waar vind ik mijn wifi wachtwoord

staat op de stickers die bij de modem geleverd zijn,  of op de zijkant van de midem als het een zwarte is. is het een witte zit er ergens onderaan een kaarsje dat je kan uitrekken waar de naam en het wachtwoord op staan.

wat je ook kan doen is je pc verbonden met utp  aan de modem en inloggen op mijn telenet. 

bij de rubriek internet  draadloze instellingen zal je ook een naam en wachtwoord zien staan

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waar vind ik mijn wifi wachtwoord

Heb je toegang tot mijn.telenet.be met je login en paswoord? Dan kan je daar ook onder mijn modem die SSID en paswoord vinden en eventueel veranderen naar iets dat jezelf makkelijker kan onthouden.

Bijvoorbeeld cominatie huisnummer-initialen-postcode-stukje gsmnummer. Voor jou makkelijk te onthouden en voor anderen moeilijk te vinden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes