Beantwoorden
Elke82
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

wifi op windowsphone

Ik heb een Windows Phone en eerst had ik geen problemen met m'n internet, maar de laatste weken kreeg ik steeds de melding dat mijn TelenetHomeSpot mijn aandacht vereiste. Geen probleem, wel irritant dat ik mij steeds moest aanmelden, maar bon, das geen reden om te klagen. Nu heb ik vorige week een nieuwe WindowsPhone en blijk ik slechts héél af en toe op internet van Telenet te kunnen. TelenetHomeSpot zegt 'Uw telefoon kan geen verbinding maken' (wat raar is, want af en toe lukt dit wel)    Via mijn eigen netwerkdingaffaire krijg ik ofwel dezelfde melding ofwel aanvaard het mijn (juiste) wachtwoord niet    TelenetWiFree komt af en toe eens als verbindingskeuze, maar krijg daarna ook weer dezelfde melding. Mijn EAP is actief. Kan ik nog ergens iets controleren? Want begint mij langzamerhand te irriteren...

0 Likes
1 reactie
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

wifi op windowsphone

Wifree/homespot kan verschillende factoren hebben die meespelen.... maar het wifi bij je thuis is wat anders. Als andere toestellen geen probleem hebben bij je thuis op je windows phone na is de kans heel groot dat dit met de telefoon te maken heeft. Als het probleem bij de modem zou liggen hadden al je toestellen datzelfde probleem.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes