25.021
netweters
|
153.924
antwoorden
|
20.875
vragen
|
Als Android Marshmallow (0,3%) meer in omloop komt zal er misschien een snelle update komen:
Nieuwe tablet met Android M. Geen ondersteuning voor yelo-app? Heel triestig dat Telenet blijft dralen met de update.
Als er niet snel een update komt zal het taartdiagramma met het aantal mensen dat Telenen TV heeft snel veranderen....
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat android M meer en meer zal gebruikt worden, en ook de volgende Android versie zal veel gebruikt gaan worden, uiteraard niet vanaf dag 1 maar wel na een tijdje.
Of je nu je app aanpast of pas een halfjaar nadat het OS uitkomt scheelt 0,0 in kosten, punt.
Wat ik zo eigenardig vind. Vroeger brachten ze een nieuwere versie van besturingssysteem uit en die was backwards compatibel. Nu moet je telkens je programma's aanpassen en ik zie niet altijd het "grote" nut van het nieuwe besturingssysteem.
Toestellen moeten altijd maar meer kracht hebben om deze te kunnen draaien, apps moeten om de 3 maanden aangepast worden maar moeten dan wel weer compatibel zijn met oudere versies besturingssystemen.
Waar zijn we mee bezig. De hoeveelste versie Android zijn we bezig sinds begin 2014? De hoeveelste IOS?
Er zou ondertussen sinds 9 december 2015 een update van Yelo Play beschikbaar zijn voor Android 6.0 (M)