24750
netweters
|
152319
antwoorden
|
20691
vragen
|
Gisteren ondekt dat de app uit de windows store niet meer werkt.
Tot een tweetal weken geleden was dat geen probleem.
- Wat is er gebeurd?
- Wanneer gaat dat rechtgezet worden?
Hey iedereen,
Dit bericht heeft nog geen reacties gekregen.
Kunnen jullie dandries verder helpen?
Thanks!
Groetjes,
Thaïs
@ Thaïs
Antwoorden geven of zoeken is op zich geen probleem... maar de mensen geven gewoon geen of niet genoeg informatie.
Start yelo tv op het toestel?
Welke foutmelding krijg je?
Is yelo tv al eens volledig verwijderd geweest van het toestel en opnieuw geinstalleerd?
Zolang mensen geen conrete info geven tenzij wij altijd maar vragen kunnen wij ook niet veel doen behalve gokken en gissen. Het kan helpen een stickie te plaatsen dat we informatie nodig hebben voor dt soort van technische vragen want anders zoeken we naar een speld in een hooiberg.
Dat zou ik kunnen doen..... maar heb op zich al werk genoeg gewoon zo
@Arthur2 schreef:
Probeer de app eens te verwijderen en dan opnieuw te installeren?
Is uiteraard gebeurd.
@talen schreef:Start yelo tv op het toestel?
Ja hoor.
Om dan na enkele seconden er uit te klappen
talen schreef:
Welke foutmelding krijg je?
Geen.
talen schreef:Is yelo tv al eens volledig verwijderd geweest van het toestel en opnieuw geinstalleerd?
Ja hoor.
Zonder merkbaar resultaat.
Het probleem doet zich voor vanaf ongeveer 20 maart 2015 (daarvoor was er geen probleem).
talen schreef:Zolang mensen geen conrete info geven tenzij wij altijd maar vragen kunnen wij ook niet veel doen behalve gokken en gissen. Het kan helpen een stickie te plaatsen dat we informatie nodig hebben voor dt soort van technische vragen want anders zoeken we naar een speld in een hooiberg.
Ok. Mijn fout.
Misschien kan je ook een blik werpen op de recencies in de windows store.
Zowat alle recencies daar vanaf ongeveer medio maart 2015 melden hetzelfde probleem op windows phone 8.1. (Lumia 520, 625, 630, 635, 1320, ...)
Ik herinner me dat ik rond die tijd een (OS) update heb geïnstalleerd.
Het is dus mogelijk dat die update de oorzaak is.
Maar je gaat dat alleen weten door te testen.