24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20722
vragen
|
http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-tv-app-yelotvbe-software-en-hardwarevereisten In bovenstaande link vindt u de systeemvereisten voor het gebruik van de nieuwe yelo play app. Vele mensen zullen nieuwe tablet moeten aanschaffen. Ik vindt het gewoon schandalig van telenet. Mijn TAB3 is 3 maanden oud. Tot gisteren kon ik die perfect gebruiken om van uitzendingen te genieten via mijn wifi netwerk. Met de nieuwe app is het onmogelijk geworden. Tablet herstart steeds als ik in de tv gids in detail wil treden. Vandaag heb ik gedurende 1 uur telefonisch contact gehad met telenet. Het enige dat ze mij vertelden, ik vind dit jammer mijnheer. Een tab 3 is ook niet van de duurste toestellen. Ze garanderen een werking op android 4. Ik snap het niet. Ik kan films afspelen in HD en de nieuwe app van hen zou dan niet werken. probleem zit volledig in de programatie. Maar dat wil telenet niet toegeven. Ik ben totaal niet te spreken over deze update. Eerst wordt de opslag meegedeeld en nu dit. Niet te doen
@-iedereen met android 5
Je kan erover door blijven gaan maar het enige antwoord wat er is is wachten tot yelo play er is voor android 5. Geen telenet center, hepdesk medewerker, computerwinkel of forum kan je helpen daarmee... tenzij je iemand kent om de voorgaande android versie terug op je tab te zetten.
@principis
1) How To Update Samsung Galaxy Tab 3 10.1 To Android 5.0.1 Lollipop (het kan dus wel)
2) Yelo TV-app werkt met Microsoft PlayReady DRM. Playready DRM controleert bij de start van een videostream of het toestel rooted of jailbroken is. Als dat zo is, krijg je een foutmelding en kun je niet naar Yelo Play-app of Yelo TV kijken. Dat is om het copyright te beschermen, en op vraag van de aanbieders van films en series.
Er zijn echter manieren bekend om de root tijdelijk uit te schakelen. Google is je beste vriend.
Nu... de tab 3 lijkt ook 1 van de toestellen met de meeste problemen wat kan aangeven dat het te maken heeft met de gebruikte android versie of een bepaalde instelling in android. Het is daardoor ook perfect mogelijk dat dit dus een probleem gaat zijn dat samsung dient op te lossen.
doe eens een HARDE reset van je tab 3 en kijk of yelo play dan wel werkt. (tablet gaat volledig terug naar fabrieksinstellingen. Geheugen, data en apps gaan gewist worden op de tablet).
@principis
Het kon wel bij die mod... maar kan aangepast zijn. Heb indertijd 9 gebruikt gehad waar ik wel kon kiezen om in of uit te schakelen.
Na 10 pogingen al opgeven??? 😉