Beantwoorden
Mike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

http://klantenservice.telenet.be/content/yelo-tv-app-yelotvbe-software-en-hardwarevereisten In bovenstaande link vindt u de systeemvereisten voor het gebruik van de nieuwe yelo play app. Vele mensen zullen nieuwe tablet moeten aanschaffen. Ik vindt het gewoon schandalig van telenet. Mijn TAB3 is 3 maanden oud. Tot gisteren kon ik die perfect gebruiken om van uitzendingen te genieten via mijn wifi netwerk. Met de nieuwe app is het onmogelijk geworden. Tablet herstart steeds als ik in de tv gids in detail wil treden. Vandaag heb ik gedurende 1 uur telefonisch contact gehad met telenet. Het enige dat ze mij vertelden, ik vind dit jammer mijnheer. Een tab 3 is ook niet van de duurste toestellen. Ze garanderen een werking op android 4. Ik snap het niet. Ik kan films afspelen in HD en de nieuwe app van hen zou dan niet werken. probleem zit volledig in de programatie. Maar dat wil telenet niet toegeven. Ik ben totaal niet te spreken over deze update. Eerst wordt de opslag meegedeeld en nu dit. Niet te doen

0 Likes
Beantwoorden
23 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

@-iedereen met android 5

 

Je kan erover door blijven gaan maar het enige antwoord wat er is is wachten tot yelo play er is voor android 5. Geen telenet center, hepdesk medewerker, computerwinkel of forum kan je helpen daarmee... tenzij je iemand kent om de voorgaande android versie terug op je tab te zetten.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

Samsung tab 3 heeft geen Android 5 😉
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

@principis

 

1) How To Update Samsung Galaxy Tab 3 10.1 To Android 5.0.1 Lollipop (het kan dus wel)

 

2) Yelo TV-app werkt met Microsoft PlayReady DRM. Playready DRM controleert bij de start van een videostream of het toestel rooted of jailbroken is. Als dat zo is, krijg je een foutmelding en kun je niet naar Yelo Play-app of Yelo TV kijken. Dat is om het copyright te beschermen, en op vraag van de aanbieders van films en series.

 

Er zijn echter manieren bekend om de root tijdelijk uit te schakelen. Google is je beste vriend.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

Natuurlijk gaat dat maar dat is geen officiële software (ik draai zelf cyanogenmod 12 (Android 4.4.4) op een Samsung Galaxy s3.

En ik weet ook dat dat met een rooted apparaat niet gaat 😉 maar aan die persoon zijn beschrijvingen te horen van wat het probleem is heeft hij geen Android 5.0 en is het apparaat niet geroot 😛
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

sorry ik bedoelde Cyanogenmod 11 M12

en nu snap ik waarom je dat zei over Microsoft playready DRM ik had daarover geklaagd 🙂 Dankuwel voor het te verduidelijken ik dacht dat Telenet dat ingebouwd zou hebben.

Maar je kan root niet uitschakelen of verwijderen op cyanogenmod 😞
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

Nu... de tab 3 lijkt ook 1 van de toestellen met de meeste problemen wat kan aangeven dat het te maken heeft met de gebruikte android versie of een bepaalde instelling in android. Het is daardoor ook perfect mogelijk dat dit dus een probleem gaat zijn dat samsung dient op te lossen.

 

doe eens een HARDE reset van je tab 3 en kijk of yelo play dan wel werkt. (tablet gaat volledig terug naar fabrieksinstellingen. Geheugen, data en apps gaan gewist worden op de tablet).

 

@principis

 

Het kon wel bij die mod... maar kan aangepast zijn. Heb indertijd 9 gebruikt gehad waar ik wel kon kiezen om in of uit te schakelen.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

ik heb het geprobeerd op 10 manieren werkte niet 😛
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

Na 10 pogingen al opgeven??? 😉

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

yelo play doet het op de meeste tablets niet

Jep zo belangrijk is yelotv nu ook weer niet om heel de dag daar mee bezig te zijn 😉

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden