24781
netweters
|
152650
antwoorden
|
20727
vragen
|
Dag
Wanneer ik via computer wil inloggen bij yelo tv krijg ik steeds volgende foutmelding:
Om Yelo Play te kunnen gebruiken op je computer, moet je:
Ik heb al verschillende zaken geprobeerd (alle voorwaarden bekeken en veranderd) maar niks werkt.
Is er iemand met gelijkaardige ervaring en eventueel een oplossing?
Alvast bedankt
Hallo, ik worstel met hetzelfde probleem. Alles heb ik uitgevoerd zoals Telenet aangeeft. Yelotv.be blijft 'locked'. IK weet het niet meer...
Een andere browser proberen: Firefox, Internet Explorer, Safari, ... ?
ik gebruik Internet Explorer.
Is deze post nog van toepassing?
off topic
@jod:
Heb je enkel een account aangemaakt om te komen bashen?
on topic
Het helpt soms om:
- silverlight volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.
- een andere browser te proberen.
- te kijken of een ander toestel hetzelfde probleem heeft.
Het helpt ook de volgende informatie te geven (hoe meer hoe beter):
- soort toestel (smarphone, tablet, laptop/pc)
- os (android, ios, windows vista/7/8)
- browser en versie (chrome, safari, internet explorer, ...)