Paul1965
Freshman Meerweter
Paul1965
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
23-04-2025
19:32
|
Lid sinds: 01-11-2021
Datum laatste bezoek: 23-04-2025 19:32
Ranking
Freshman Meerweter
19-12-2022
08:00
De kabel versterker/splitter die ik heb hangen is van het oude type opbouw TV stekdoos zoals u beschrijft. Vroeger hing er nog een oudere in de vorm van een kleine zwarte modem. Misschien dat die nu ook aan vervanging toe is ? Dat zullen we vandaag snel weten als de technieker langs komt. Dat wifi niet altijd goed werkt heb ik al meermaals ondervonden. In een ideale situatie zou ik ook alles liefst bekabeld hebben en de wifi reserveren voor smartphone en tablet. Maar helaas ben ik niet meer in de mogelijkheid om nog nieuwe kabels te gaan trekken. Dus denk ik in de eerste plaats om de EMTA te liquideren, de HGW naar beneden te brengen om toch al zeker de tvbox via utp te verbinden en desktop en NAS zien we dan wel...eventueel die dan via dat Moka systeem te verbinden. De powerlines van Devolo die ik gebruik om via Yamaha en Xtreamer muziek en video van mijn NAS naar hifi en tv te streamen doen het zeer goed. Maar zowel met Devolo's als de powerlines van Telenet zelf werkt de tv box voor geen meter. Nochtans zijn al mijn stopkontakten geaard. Maar ik heb me laten wijs maken dat dit systeem ook zeer gevoelig is. Als ze niet op dezelfde kring zitten, wat meestal wel het geval is als je van boven naar beneden een verbinding wil maken, werken ze niet goed. Ook het feit dat ik zonnepanelen heb zo daar op storen volgens sommigen. Een andere mogelijkheid is om alles te laten zoals het nu is, EMTA beneden voor telefonie en HGW boven voor desktop en NAS en de tv box via het Moka systeem te verbinden. Maar als ik het goed heb is het de tvbox die de meeste snelheid en capaciteit vraagt van het netwerk. Dus desktop en NAS via Moka en tvbox rechtstreeks via utp op de HGW lijkt me nog de beste oplossing. Het sub veranderen in mijn telenet had ik nog nooit van gehoord, wat doet dit eigenlijk ? Wat zou er uit die test uitkomen ? Ik ga uiteraard eerst afwachten wat de technieker vindt vandaag en dan denk ik toch zo'n Moka systeem aan te schaffen. Ofwel voor de tvbox ofwel voor desktop en NAS als de HGW naar beneden verhuist. Bedankt voor uw input !
... Meer weergeven
18-12-2022
10:22
Dag Patrick, Jij zit dus ongeveer in dezelfde situatie als ik. Ik heb de RE450 van TP link ingesteld als wifi repeater die op beide frequenties het wifi signaal versterkt. Ik veronderstel dat dat AP is. De tvbox is dan met utp verbonden met de TP link. Ik was aan't denken dat de "oude" RE450 misschien niet snel genoeg is voor de tv box ? Welke kabel loopt er bij jou van boven naar beneden ? Coax of utp ? Bij mij loopt van de berging beneden een coax naar boven naar de HGW. Waarom toch, vragen sommigen zich af ? Tja, nogal logisch, dat dateert van toen er nog geen digitale tv bestond en (belangrijk !) toen er nog geen wifi bestond van Telenet. Dan zorgde je er voor dat de internet modem zo dicht mogelijk bij je pc stond (bureau boven) en zette je daarachter een Dlink DIR-635 om zelf wifi te maken. Vandaag zou ik ook eerder utp trekken ipv coax. Waar ik nu aan denk is dus de EMTA beneden (oude digicorder en telefonie, nu enkel nog telefonie) te liquideren en de HGW naar beneden te brengen. Er ligt immers een utp van de berging naar de living waarmee de oude digicorder verbonden was met de EMTA. De TP link zou ik dan boven gebruiken om NAS en desktop via versterkt wifi signaal te verbinden met de HGW beneden. Ik heb alvast begrepen dat PC en NAS minder capaciteit vergen dan de tv box. De kleinere zaken zoals alarm- en cameracentrale zouden via devolo's boven kunnen blijven of ook mee verhuizen naar beneden voor rechtstreekse aansluiting. Die nemen immers weinig plaats in. PC en NAS moeten sowieso boven blijven. Misschien nog een optie is een snellere tp link aan te schaffen ?
... Meer weergeven
18-12-2022
09:07
Dat begrijp ik volledig en ik ben er ook volledig mee akkoord dat als het probleem bij iets van je eigen apparatuur ligt de interventie betalend is. Dat is denk ik logisch. Maar ik blijf wel vinden dat je hulp en ondersteuning MOET blijven krijgen vermits je naar de best mogelijke oplossing zoekt om HUN product deftig te laten werken. Zoals ik zei staat er duidelijk in de handleiding 3 verbindingstypes ; wifi, powerline en utp. Utp kan (voorlopig) niet, hun eigen powerlines werken voor geen meter, dus is wifi mits een niet-telenet repeater de enige oplossing tot nu toe. Dan moeten ze zoals ik al zei het product tv box ook niet aanprijzen op deze manier, maar met beperkingen zoals "enkel te gebruiken mits utp". En via HGW, niet via EMTA zoals eerst gezegd. Als ik dat allemaal op voorhand (dus goede ondersteuning) had geweten, had ik ofwel bij de digicorder gebleven of eerst naar een oplossing gezocht om de HGW naar beneden te halen. En anders moet Telenet maar "wel" werkende repeaters of powerlines aanbieden. Ik zoek ondertussen uit of HGW toch naar beneden kan en EMTA kan verdwijnen. Wat ik ook heb opgemerkt in mijn berging, is dat er naast een coax splitter (voor beneden en boven) er ook nog een oud bakje van kabeldistributie tussen hangt (zo ziet het er toch uit) dat ook van stroom voorzien is. De allereerste Telenet technieker heeft dat meer dan 25 jaar geleden daar gehangen. Is dat een soort versterker voor het coaxsignaal ? Is dat überhaupt nog nodig ? Is dat misschien ook een mogelijke bron van storing ? Dat ga ik ook zeker morgen vragen. Ik ben een oude MSDOS man, die eind jaren 80 zelf pc's is beginnen bouwen als hobby maar van zodra netwerken in het plaatje kwamen niet meer echt mee is gebleven. Maar uiteraard laat ik morgen avond een update. Mijn beperkte kennis van netwerken gaat niemand voorthelpen maar deze ervaring misschien wel.
... Meer weergeven
18-12-2022
07:49
Dat begrijp ik volledig maar als klantendienst dan onmiddellijk beginnen ratelen, zonder te luisteren, dat ze je niet kunnen helpen pik ik niet. Tenslotte weten we niet of bvb die tp link de oorzaak is van de recente ongemakken. Het heeft immers 3 maanden goed gewerkt tot vorige week. Ik denk dat ik als klant van 140 euro per maand toch wel mag verwachten dat ik een goed werkend product krijg. En als ik zo lees op deze site heeft iedereen wel niet-telenet items achter zijn HGW hangen, zelfs om een eigen wifi netwerk te maken. Laat ons even veronderstellen dat de tp link de oorzaak is. Dan nog mag ik toch wel een oplossing verwachten van hen dacht ik. Ze verkopen een product waarvan de meesten van de klantendienst zelfs niet weten op welke modem je het moet aansluiten, in de handleiding staat ook duidelijk dat je het op 3 manieren kan verbinden ; via wifi (met eventueel een wifi repeater zoals mijn tp link), via HUN powerline adapters (wat helemaal niet werkt) of via utp. Als blijkt dat dit ding enkel deftig werkt via utp, verkoop het dan ook "as such". Er zijn meer mensen in mijn geval die niet zomaar kunnen beginnen kappen en breken om nieuwe leidingen te gaan trekken. Vertel dan aan de klant dat ze de mogelijkheid hebben om van digicorder naar tv box over te stappen maar dat dit enkel kan als ze de tv box rechtstreeks kunnen koppelen met utp. Een vriendelijke dame van de klantendienst zei in september zelf dat ze "nog" geen tv box in huis haalt omdat het ding te veel kinderziektes heeft, dat zegt genoeg zeker. En begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met deze site. Ik heb hier al veel gelezen en veel geleerd en ben ook al door jullie zeer goed verder geholpen, waarvoor oprechte dank. Ik vind het fantastisch dat klanten elkaar helpen en zeker met een paar echte techneuten aan boord die leken als ik verder kunnen helpen. Maar eigenlijk zou een site als de Netweters niet hoeven te bestaan als de klantendienst goed zou werken. Je verwacht toch wel eerder dat de specialisten daar zouden zitten en niet onder de klanten zelf. Ik hoop dat de technieker morgen zowel het "echte" probleem als een gepaste oplossing vindt. Ik ben ondertussen wel al aan het kijken hoe ik de HGW eventueel naar beneden kan halen om, zonder kap en breekwerk voor extra utp kabels, de tv box via utp te verbinden. Er vanuit gaande dat dat het probleem is van de recente problemen. Maar uiteraard moet er dan ook een deftige oplossing komen voor NAS, alarm, camera centrale en niet te vergeten de dekstop zelf die ik eigenlijk liever bedraad zou houden ipv via wifi te werken. Maar dat is in ieder geval een mogelijke oplossing. Morgen avond laat ik wel een update, al was het maar om anderen die in een gelijkaardige situatie zitten ook te kunnen helpen met mijn beperkte kennis.
... Meer weergeven
17-12-2022
14:43
Het is allemaal een beetje frustrerend aan 't worden. Zeker als je niet geholpen wordt. De meeste mensen van de klantendienst zijn zeer vriendelijk en behulpzaam maar kennen hun eigen product eigenlijk niet. Men biedt een tv box aan en laat de klant 4 dagen sukkelen op een modem die er helemaal niet voor geschikt is. Pas via deze site ben ik te weten gekomen dat het ding de HGW modem nodig heeft en niet de oude modem van de digicorder. Wat er nu weer aan de hand is weet ik niet maar de coax kabel kan inderdaad ook nog een issue zijn. De HGW modem is immers nieuw van september en werkt na heropstart ook echt wel perfect. Gisteren ben ik eindelijk binnen geraakt op de klantendienst maar had ik een iets minder vriendelijke en behulpzame kerel aan de lijn. Vanaf het moment dat ik zei een TP link te gebruiken voor de tv box begon hij maar te ratelen zonder te luisteren. Telenet kan geen ondersteuning bieden vanaf het moment dat er een toestel achter de modem hangt dat niet van hen is. Tja, als dat zo is dan krijgt niemand nog ondersteuning. Wie heeft er immers een pc of tv van Telenet aan de modem hangen ? Ik heb me dan even kwaad moeten maken en hem er op moeten wijzen dat hun powerlines helemaal niet werken, vandaar de tp link, en dat ik nog altijd de klant ben die elke maand genoeg betaal. Overstappen naar Proximus zie ik om praktische redenen ook niet zitten, bovendien is hun klantendienst niet veel beter. Dat is trouwens de hoofdreden dat ik naar Telenet ben gestapt toen het eenmaal beschikbaar was, een eeuw geleden. Telenet is een zeer goed product als het werkt, maar ik hou mijn hart vast telkens er iets gewijzigd wordt. Het is elke keer miserie. Om een lang verhaal kort te maken, maandag komt er eindelijk een technieker langs. Hopelijk is hij wat bekwamer en behulpzamer om toch uit te zoeken waar het probleem nu eigenlijk ligt. En hopelijk vindt hij dan ook nog een gepaste oplossing.
... Meer weergeven
16-12-2022
12:20
Sinds maandag is het elke avond nodig om mijn HGW modem te herstarten of we kunnen geen tv zien via de tv-box. Telkens ondervinden we allerlei problemen met terugkijk tv of opgenomen programma's. Kort daarna valt ook de wifi weg op smartphone en andere toestellen. Als je het diagnose scherm van de tv box laat open staan zie je om de zoveel minuten de verbinding met internet terugkeren naar normaal en vervolgens weer verbreken. Na een herstart van de modem werkt alles weer normaal tot de volgende avond, nu al 4 avonden op rij. Telenet klantendienst is onbereikbaar via telefoon, terug bellen gebeurt niet en via Whatsapp reageert men tot hiertoe ook nog niet. Ik begin het wel stilaan beu te worden om elke maand 140 euro te blijven betalen voor een dienst die niet naar behoren werkt en waarvoor je geen hulp of feedback krijgt van de klantendienst. Bovendien is de installatie van het onding dat tv box heet ook niet van een leien dakje gegaan. Dat heeft ook een week geduurd voor het ding werkte, niemand bij Telenet die wist hoe het eigenlijk moest aangesloten worden. Enkel hier via de Netweters heb ik deskundige hulp gevonden. Iemand een idee wat er nu weer mis loopt ? HGW modem is nog maar enkele maanden geleden vervangen door een nieuwe. En wel heel toevallig...maar volgende week komen ze hier in de buurt werken uitvoeren. Weet Telenet misschien meer ? Ik vermoed immers dat het probleem zich buiten huis stelt.
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Dagelijkse herstart HGW modem nodig.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
TV-box
13-09-2022
16:14
Update ; vandaag nieuwe wifi powerlines van Telenet zelf aangekregen en geïnstalleerd. Via poweriine, utp, werken ze even slecht als mijn oude Devolo's. Geregeld onderbrekingen bij bvb terug kijk tv. Dus de nieuwe generatie powerlines zijn niet noodzakelijk beter dan mijn zogenaamde te oude Devolo's. Waar het wel mee werkt is wifi net zoals met mijn "oude" TP Link repeater. Enig voordeel hierbij is dat het netwerk hetzelfde blijft met deze Telenet Wifi Powerlines. Met de TP Link krijg je sowieso een "nieuw" netwerk en moet je de tv box en/of andere toestellen dwingen daarmee te verbinden. Dus na al deze pogingen en testen, conclusie : als je geen utp kabel kan trekken naar je HGW internet modem zoals ik werkt een verbinding van de tv box met wifi (mits repeater of versterker) veel beter dan powerlines. Misschien dat er toch wel waarheid zit in de invloed van zonnepanelen, het staat trouwens ook op de site van Telenet, het is niet zomaar een verzinsel van de man in de Telenet center. Ik hoop dat dit nu stabiel blijft werken want anders zal ik vlug de tv box terug inruilen voor een ouderwetse digicorder.
... Meer weergeven
08-09-2022
16:58
Dag Flip, Bedankt voor alle info. Ik moet toch nog in de Telenet center zijn een dezer, ik zal ineens een setje powerlines vragen en deze proberen. Ja ik werk nog met analoge toestellen....is ook uiteraard een mogelijkheid om naar DECT te gaan, alleen nog eens bekijken hoe dat in zijn werk gaat. Je gelooft nooit hoe het vandaag nog maar eens misgelopen is : in de Telenet center geven ze me de CV8560E mee om de oude zwarte EMTA modem te vervangen. Wat doet Telenet ? Ze zetten hem als vervanging van mijn HGW ipv de EMTA. Dus daar ter plaatse HGW ook virtueel terug ingeruild, dus CV8560E vervangen door een nieuwe HGW en dan de HGW virtueel vervangen door de CV8560E als voor de zwarte modem, ONGELOOFLIJK ! Dus nu thuis gekomen HGW vervangen door een nieuwe (op zich niet slecht) en oude zwarte modem vervangen door de CV8560E. Maar virtueel heb ik 3 toestellen binnengebracht en 2 mee naar huis genomen. Ik hou telkens mijn hart vast als er iets geïnstalleerd of vervangen moet worden. Maar alles werkt nu terug, en nu heb ik de opties om de tv box via Wifi te laten blijven werken of naar MoCa te gaan of zoals je voorstelde DECT telefoons in huis te halen.
... Meer weergeven
08-09-2022
08:13
Bedankt Flip, De powerlines die ik gebruik zijn Devolo's 550+. Ik dacht dat die toch van goede kwaliteit zijn en snel genoeg ? Misschien zit er wel waarheid in wat de Telenet center zei ivm de zonnepanelen, klinkt in ieder geval niet onlogisch. Of ik kan altijd betere snellere powerlines aanschaffen. Dat het niet werkt via EMTA had ik ook al gelezen, maar ik heb ook hier ergens gelezen dat de CV85600E "wel" de tv box ondersteund. Het is een kleine moeite om de oude zwarte te vervangen en zeker eens te proberen. En anders blijft hij inderdaad alleen voor telefonie. Via wifi werkt de tv box nu wel heel stabiel, heel de dag heb ik hem laten programma's spelen via terugkijk tv zonder enige hapering of foutmelding. Zelfs een film uit de tv theek. Telefonie overbrengen op de HGW boven is ook geen optie. Een RJ45 kabel naar boven brengen is evengoed ondoenbaar als een UTP. De laatste optie is de HGW en alles wat er aanhangt naar beneden brengen, maar liefst niet uiteraard. Moest het waar zijn wat de Telenet Center zei, dat op termijn werken met 2 modems niet meer toegelaten wordt, zal ik uiteraard niet anders kunnen. Internet via coax (MoCa) zoals je beschrijft is me onbekend, dat zal ik eens moeten opzoeken dan.
... Meer weergeven
07-09-2022
12:50
Even een update : Via Devolo's is het signaal niet constant en instabiel vooral te merken bij terugkijk tv. Ik heb de tv box nu via Wifi verbonden met een TP Link wifi repeater vlak in de buurt. Op het eerste zicht werkt dit veel stabieler. Er loopt al bijna 2u een terugkijk programma zonder enige foutmelding. Dus dit kan voor mij een permanente oplossing zijn. Ondertussen heb ik ook even gebeld met een Telenet center om te horen of zij meer duidelijke info kunnen geven dan de klantendienst. De persoon zei dat ik sowieso, ongeacht of de tv box er mee zou werken of niet, de oude zwarte modem best vervang door een nieuwe. Het beestje is immers al zo oud dat het best vervangen wordt en alle signalen voor tv en telefonie stabieler zullen zijn. Hij zei ook dat de Devolo's sowieso onstabieler zijn dan Wifi als je zonnepanelen hebt liggen. Die zouden het signaal over het elektriciteitsnet storen. Hij was eerlijk en zei dat hij niet zeker wist of de tv box zou werken op de nieuwe modem en dat het best kan dat hij alleen via de HGW van boven werkt. Ondertussen ook hier op Netweters meer info gevonden ; TV Box zou niet werken op een EMTA modem maar wel op de nieuwe CV8560E ??? Dus ga ik morgen de oude zwarte tv/tel modem vervangen door een nieuwe CV8560E, de oude zwarte hoef ik zelfs niet in te ruilen volgens hen, die mag gewoon de vuilbak in. Dan proberen we uiteraard even of de tv box werkt via utp op die CV8560E en als dat niet is zal ik waarschijnlijk hem via Wifi op de HGW van boven houden. Nog een opmerking van de Telenet center : ze zijn niet zeker hoelang Telenet het nog zal "toelaten" dat klanten zoals ik met 2 modems blijven werken. Als daar waarheid in zit dan zal er niets anders opzitten om toch op één of andere manier een utp kabel naar boven te proberen brengen of mijn HGW en alles van alarm, camera's en server...naar beneden te brengen. Liever niet maar....helaas dan. Meer info of correcties op bovenstaande meer dan welkom !
... Meer weergeven
07-09-2022
07:21
Alvast bedankt om mee te denken. Zoals ik in andere topics over deze tv box kan lezen is het meer een keuze van Telenet om deze niet te laten zonder internet abonnement dan dat het technisch mogelijk zou zijn. Ik ga ook van het standpunt uit dat de oude zwarte modem wel degelijk een internet verbinding heeft. Hij hangt immers aan dezelfde coax kabel als de HGW en heeft bovendien jarenlang de interactiviteit van de digicorder verzorgd. Dus kan ik begrijpen dat de tv box niet met deze oude zwarte modem zou werken maar dan toch met een nieuwe witte e-router. En daar wil ik nu wel eerst duidelijkheid over. Ondertussen heb ik de tv box via wifi en via Devolo's verbonden en het werkt. Alleen heb ik nu geregeld foutmeldingen en haperingen bij bvb terugkijk tv ondanks dat het toestel aangeeft dat de verbindingen perfect zijn. Op die manier is tv kijken niet echt een ontspanning. Vermits een utp kabel naar boven niet op een deftige propere manier kan, zie ik 3 mogelijke opties : 1) de oude zwarte modem vervangen door een nieuwe witte e-router in de hoop dat het werkt. 2) de hgw naar beneden verhuizen, maar dat betekent dat alles mee moet verhuizen, alarm, camara's, server,...en dat mijn desktop boven in mijn bureau enkel nog via wifi kan verbonden worden. 3) terug naar de digicorder gaan. Ik had me deze switch naar de tv box toch wel iets aangenamer voorgesteld.
... Meer weergeven
06-09-2022
19:21
Dag Patrick, De oude zwarte modem beneden (voor tv en telefoon) die ik zou vervangen door een nieuwe witte e-router krijgt wel internet binnen. Hij heeft ook altijd voor de interactiviteit gediend van de digicorder tot hiertoe. Hij is echter niet als internet modem geconfigureerd. Dat is gereserveerd voor de HGW van boven. En dat is nu net het verschil dat ik las op andere topics, internet of niet, hij zou moeten geconfigureerd zijn als internet modem alvorens de tv box er mee zou werken. Dus dat is nu waar ik duidelijkheid over zoek alvorens ik de moeite doe om hem te vervangen. Utp naar boven leggen is onmogelijk geworden.
... Meer weergeven
06-09-2022
18:56
Dag Patrick, Bedankt voor het antwoord. De oude digicorder werkte tot nu ook via utp op die oude zwarte modem. Dus als ik die vervang door de nieuwe witte Docsis E-router zonder wifi, dan zou het logisch zijn dat de nieuwe tv box wel via utp zou werken. Maar ik heb op andere topics hier op de site gelezen dat het enkel zou werken als die modem ook geconfigureerd is als internet modem. En dat is bij mij niet het geval. De HGW boven is dat wel. Kan je met zekerheid zeggen dat het zou werken ? Ik zou graag terug via utp kabel werken vanwege de stabiliteit uiteraard.
... Meer weergeven
06-09-2022
18:44
Bedankt, maar in de centers is mijn vertrouwen ook niet meer zo groot hoor. Eén van de vorige digicorders zat gewoon weg niet in het systeem, een andere hadden ze vergeten te scannen. En dan moest ik achteraf ook nog de klantendienst opbellen of meer dan 30 km terug over en weer rijden. We maken allemaal fouten, ik ook, maar als dit bij elke installatie en/of vervanging van een toestel gebeurt is het niet meer plezant.
... Meer weergeven
06-09-2022
18:36
Een update : daarstraks opnieuw klantendienst gebeld, ze zouden het nu in orde maken, maar de technische dienst was voor hen ook blijkbaar moeilijk te bereiken ??? Raar... Natuurlijk werkte het nog niet, dus nog maar eens teruggebeld, ondertussen had ik wel een MAC adres in Mijn Telenet staan voor de nieuwe TV Box. Maar het ding bleef foutmelding geven over geen internet. De vriendelijke dame is alles beginnen uitpluizen en wat blijkt nu ; ik heb beneden een oude modem voor TV en telefoon, en met een coax kabel naar boven waar de nieuwe witte modem staat voor pc, alarminstallatie en server. De nieuwe tv box zou volgens haar niet werken via de oude zwarte modem beneden. Een utp kabel naar boven trekken is totaal onmogelijk geworden ondertussen. Anders zou ik ook niet al zolang met 2 modems werken. Dus hebben we de tv box via wifi verbonden ipv via utp naar de oude zwarte modem. Ze raadde me aan om deze oude modem te vervangen door een nieuwe maar dan zonder wifi, hij dient toch maar alleen voor tv en telefoon. Maar....nu lees ik hier op de site in verschillende topics dat de tv box enkel en alleen werkt met de laatste nieuwe witte modems MET wifi ingebouwd ongeacht of je de tv box nu verbindt via wifi of met utp. Dus vermoed ik dat het weinig zin heeft om de oude zwarte te vervangen ? Tenzij natuurlijk dat hij defect is. Maar dan nog zal ik de tv box sowieso via wifi moeten blijven gebruiken want als ik het goed begrijpt gaat hij ook nooit werken met een nieuwe witte modem zonder wifi of één die niet als internet modem is geconfigureerd.
... Meer weergeven
Berichten die Paul1965 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 17-04-2025 09:18 | |
2 | 12-04-2025 09:04 | |
1 | 11-04-2025 15:01 | |
1 | 10-04-2025 06:51 | |
1 | 31-05-2023 16:32 | |
1 | 17-05-2023 12:31 | |
2 | 17-05-2023 08:31 | |
3 | 09-04-2023 12:22 | |
3 | 08-04-2023 15:41 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
144 | 17-04-2025 09:18 | |
2613 | 09-04-2023 09:55 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig