Dagelijkse herstart HGW-modem nodig voor Telenet TV-box
Sinds maandag is het elke avond nodig om mijn HGW modem te herstarten of we kunnen geen tv zien via de tv-box. Telkens ondervinden we allerlei problemen met terugkijk tv of opgenomen programma's. Kort daarna valt ook de wifi weg op smartphone en andere toestellen. Als je het diagnose scherm van de tv box laat open staan zie je om de zoveel minuten de verbinding met internet terugkeren naar normaal en vervolgens weer verbreken. Na een herstart van de modem werkt alles weer normaal tot de volgende avond, nu al 4 avonden op rij. Telenet klantendienst is onbereikbaar via telefoon, terug bellen gebeurt niet en via Whatsapp reageert men tot hiertoe ook nog niet. Ik begin het wel stilaan beu te worden om elke maand 140 euro te blijven betalen voor een dienst die niet naar behoren werkt en waarvoor je geen hulp of feedback krijgt van de klantendienst. Bovendien is de installatie van het onding dat tv box heet ook niet van een leien dakje gegaan. Dat heeft ook een week geduurd voor het ding werkte, niemand bij Telenet die wist hoe het eigenlijk moest aangesloten worden. Enkel hier via de Netweters heb ik deskundige hulp gevonden. Iemand een idee wat er nu weer mis loopt ? HGW modem is nog maar enkele maanden geleden vervangen door een nieuwe. En wel heel toevallig...maar volgende week komen ze hier in de buurt werken uitvoeren. Weet Telenet misschien meer ? Ik vermoed immers dat het probleem zich buiten huis stelt.
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Dagelijkse herstart HGW modem nodig.
- Labels:
-
TV-box