apestaart
Experienced Veelweter
apestaart
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-03-2021
11:05
|
Lid sinds: 22-01-2015
Datum laatste bezoek: 30-03-2021 11:05
Ranking
Experienced Veelweter
06-04-2021
07:29
Tjav vrouwenzender hee. Voor hen misschien meerwaarde. Ieder zijn ding
... Meer weergeven
31-01-2021
23:51
@luc55 @apestaart ik heb ook een account en was ingelogd en toch geen rechten om te kijken, is normaal geblokkeerd voor Belgische gebruikers.
... Meer weergeven
01-09-2020
04:42
Er was ook een grote ddos aanval waardoor providers voor internet uitvielen en niet bereikbaar waren, dit zal ook wel meespelen.
... Meer weergeven
29-11-2019
14:23
@janne_man ja de slotjes zijn het probleem geweest, dus dit ik opgelost. mvg, Anvo
... Meer weergeven
10-03-2019
14:38
1
Ik heb het probleem voor gehad met een Samsung smart TV die gebruikt maakt van een One Connect box. De smart tv zelf heeft geen aansluitingen, alles verloopt via de one connect box die via 1 kabel naar de TV loopt. Na vier jaar weigerde de one connect box plots om de licentie van HDCP nog af te leveren aan de digibox. Het probleem lag wel degelijk aan de One Connect box en niet aan de digicorder, al is het wel te zien hoe je het interpreteert. Telenet steekt een licentie in zijn digicorders waarvan geweten is dat er veel problemen mee zijn... Zowel Telenet business als Samsung hadden geen oplossing voor dit probleem of het is te zeggen Samsung had er wel 1: een nieuwe one connect box van meer dan 400 euro. Wanneer men weet dat een gelijkaardig tv nog een marktwaarde heeft van 700-800 euro leek mij dat geen aanvaardbare oplossing. Ook het vervangen van een perfect werkende TV uitgezonderd de HDCP kon ik niet over mijn hart krijgen. Tijdelijk loste ik het probleem op door gebruik te maken van een scart naar hdmi converter. Maar wat is het nut van een digitale tv met een analoog signaal? Na vele discussies met Samsung en het afschuimen van internet fora bestelde ik een HDMI splitter via Amazon die overkwam van Amerika. De niet recente en sommige Chinese splitters strippen de HDCP (wat niet de bedoeling was). Het is dus wat geluk hebben met het model. Maar via deze weg was het probleem wel opgelost voor 18 euro... De splitter die ik bestelde: ViewHD 2 Port 1x2 Powered HDMI Mini Splitter for 1080P & 3D | Model: VHD-1X2MN3D https://www.amazon.com/gp/product/B004F9LVXC/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_s00?ie=UTF8&psc=1 Mijn post op het samsung forum: https://eu.community.samsung.com/t5/TV-Audio-Video/SOLVED-Samsung-smart-TV-HDCP-protection/td-p/939972
... Meer weergeven
01-11-2018
17:16
Ik heb ook regelmatig een schokkerig beeld op de opnames maar die duren een paar seconden. Het gebeurd niet altijd maar regelmatig. Blijkbaar staat de bandbreedte of de buffer nog niet goed ingesteld. Voor de rest is de nieuwe box een stuk prettiger in gebruik.
... Meer weergeven
01-05-2018
23:59
kwaliteit is beperkt en soms geen HD waardig via yelo, dus vrees dat je daar evenwaardige HD of 4K gaat krijgen zoals op de nieuwe komende box volgend jaar.
... Meer weergeven
01-05-2018
20:12
@igvfer@ schreef: En daar ligt nu de knoop. Zenders zoals VTM eisen al jaren dat het kunnen doorspoelen van reklame, bij opnames betalend wordt. En daar komen Proximus en Telenet goed overeen, ze weigeren dat. Voor terugkijk TV zijn ze reeds overeengekomen dat doorspoelen niet kan. Dat is ook de reden waarom VTM en dergelijke zijn eigen terugkijk mogelijkheden open houdt. Als Telenet niet akkoord gaat geven ze eenvoudig geen toestemming meer om te her uitzenden. Niettemin snap ik niet waarom VTM en consoorten zijn reklameblokken niet beperkt. Met verplicht kijken naar reklameblokken van 15 minuten brengt niets op. Kijkers zappen weg of lopen naar de frigo en dat is slecht voor onze lijn. Bij Proximus is dat anders: daar zijn 2 varianten van terugkijk TV nl: TV Replay en TV Replay+. Bij TV Replay die inbegrepen is in het TV abonnement kan men niet vooruitspoelen terwijl bij TV Replay+ wel kan vooruitspoelen (ook voor MEDIALAAN zenders) maar dan moet men € 5/maand extra betalen. TV Replay (+) kan men echter maar tot 36 uur teruggaan in de tijd terwijl bij Terugkijk TV men 1 week kan teruggaan in de tijd.
... Meer weergeven
03-04-2018
13:24
@StefaanHschreef: Terugkijken vanuit de TV gids = per definitie Terugkijk TV. En zoals hoger aangehaald is dat enkel mogelijk als je een digicorder/box hebt. Vanuit de TV theek heet dat niet terugkijk TV simpelweg omdat de TV theek een bibliotheek is, daar staat geen dag of uur bij dat het uitgezonden wordt. Je kijkt ernaar wanneer je wil. Je zou dat "TV on demand" kunnen noemen als je wil. En ja, ook dat is enkel mogelijk met een digicorder/box En die digibox/digicorder moet bovendien interactief zijn want anders zal dat niet lukken en voor Terugkijk TV moet men Play of Play More hebben aangezien deze dienst in dat TV pakket zit.
... Meer weergeven
01-03-2018
19:44
Waar je bij vroegtijdige opzegging een opzegvergoeding dient te betalen ten belope van de nog resterende maanden (ik heb geen andere bepalingen gevonden). "U kunt de Overeenkomst opzeggen tijdens de minimumduur van de Overeenkomst mits betaling van een opzegvergoeding gelijk aan de abonnementsgelden voor de nog resterende maanden tot het einde van de minimumduur tenzij anders bepaald"
... Meer weergeven
28-01-2018
11:38
Opnemen gaat misschien iets moeilijker maar je kan nadien gemakkelijk alles bekijken via chromecast, bij mij ingebouwd in mijn Sony. Één en canvas via vrt nu en al het vtm gedoe via stievie.
... Meer weergeven
19-10-2017
18:38
Ik heb al 25 jaar een schotelantenne en inderdaad je kan ook RTL4/5/6/7/8, Veronica, SBS, Net 5 enz ontvangen, maar alleen met een schotelantenne. Een abonnement kost 19,99 euro/maand voor de commerciele zenders van Nederland.
... Meer weergeven
16-10-2017
21:04
Ik was mij dat ook al aan het afvragen, zodra je txt 888 opstaan hebt mag je dus niets meer doen anders is die weer weg, zoals hierboven gezegd wordt is dat 888 een waas legt op het beeld en ben je dus helemaal inde txt 888. Als je dan effe op pauze zet en je dan wat vooruit spoelt is alles WEER weg ja, stom gedoe en het ergste is dan dat zwart beeld tot dat iemand wat zegt komt de txt weer terug. Het zou wel gemakkelijker zijn dat txt 888 (Belgie, Nederland) standaard zou zijn vanop het moment dat je txt duwt. In de decoder kan je de ondertiteling op automatisch zetten zodra er txt beschikbaar is, maar blijkbaar werkt dat niet en zeker al niet op VTM.
... Meer weergeven
04-10-2017
09:40
2
technieker is ondertussen langsgeweest. Hij heeft zowel de kaart als de sleuf (pinnen) wat proberen proper te maken en opnieuw ingestoken. Dit werkte wel. Blijkbaar waren ook de barcodes niet correct gescand dus had daarna ook nooit gewerkt Nu werkt het prima. Vraagt wel telkens als ik tv aanzet de netwerk id. Ook als ik deze niet ingeef werkt het wel perfect
... Meer weergeven
19-08-2017
15:54
Hierbij wat meer uitleg. Gisteren waren al mijn geplande serie opnames verdwenen en slechts opgenomen t.e.m. 15/08/2017 (niet meer gekeken wegens vakantie). Gisteren (18/08) alles opnieuw gepland t.e.m. 31/08 (is dus twee weken verder). Vandaag stel ik vast dat niets meer gepland staat vanaf 01/09. Plant dus niet meer automatisch verder na twee weken, waardoor er na verloop van twee weken niets meer gepland staat. Vermoedelijk doet dit fenomeen zich waarschijnlijk voor sedert de update invoering van het nieuw tv-menu. Graag een oplossing a.u.b.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten die apestaart geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 27-03-2021 10:06 | |
2 | 27-01-2021 00:34 | |
2 | 16-03-2015 19:21 | |
1 | 19-11-2016 19:49 | |
1 | 30-08-2017 21:15 | |
3 | 14-04-2017 12:08 | |
1 | 12-03-2017 21:23 | |
1 | 29-05-2016 15:08 | |
2 | 04-10-2016 12:00 | |
2 | 17-08-2016 21:14 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
5924 | 27-01-2021 00:34 | |
38473 | 01-10-2016 11:22 | |
18593 | 28-09-2016 13:27 | |
34310 | 25-09-2016 13:10 | |
112783 | 11-08-2015 12:16 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig