24754
netweters
|
152374
antwoorden
|
20697
vragen
|
Beste,
Kan ik met een tv kaartje een programma bekijken uit de tv gids van vb. 5 dagen terug.
Nog even verduidelijken:
We zijn vrijdag de 10 ik wil uit mijn tv gids vb. familie bekijken van maandag 6
Is dit mogelijk met een tv kaartje van telenet ?
Mvg. Eric
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opgelet: als je kiest voor een zenderpakket bij TV met een kaartje, kan je…
geen films, series of programma's opvragen uit de TV-theek, en geen Terugkijk TV kijken.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-tv-met-een-kaartje/
Maar de vraag is vanuit de Tv Gids
Niet vanuit de Tv theek.
Mvg. Eric
Terugkijken vanuit de TV gids = per definitie Terugkijk TV. En zoals hoger aangehaald is dat enkel mogelijk als je een digicorder/box hebt.
Vanuit de TV theek heet dat niet terugkijk TV simpelweg omdat de TV theek een bibliotheek is, daar staat geen dag of uur bij dat het uitgezonden wordt. Je kijkt ernaar wanneer je wil. Je zou dat "TV on demand" kunnen noemen als je wil. En ja, ook dat is enkel mogelijk met een digicorder/box
@StefaanHschreef:Terugkijken vanuit de TV gids = per definitie Terugkijk TV. En zoals hoger aangehaald is dat enkel mogelijk als je een digicorder/box hebt.
Vanuit de TV theek heet dat niet terugkijk TV simpelweg omdat de TV theek een bibliotheek is, daar staat geen dag of uur bij dat het uitgezonden wordt. Je kijkt ernaar wanneer je wil. Je zou dat "TV on demand" kunnen noemen als je wil. En ja, ook dat is enkel mogelijk met een digicorder/box
En die digibox/digicorder moet bovendien interactief zijn want anders zal dat niet lukken en voor Terugkijk TV moet men Play of Play More hebben aangezien deze dienst in dat TV pakket zit.