luc55
Freshman Meesterweter
luc55
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
18-05-2025
10:13
|
Lid sinds: 28-11-2016
Datum laatste bezoek: 18-05-2025 10:13
Ranking
Freshman Meesterweter
22-04-2025
20:41
Vb : sport jij kijkt op je telefoon en je zoon kijkt ook op zijn telefoon Of jij kijkt op de pc en je zoon op zijn telefoon sport max 2 Je dochter kan wel gewone zaken zien op de app maar geen sport meer En je zus kan ook gewone zaken zien maar geen sport (app computer ) https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/tv-en-entertainment/kijken-via-app-of-website/met-hoeveel-kan-je-tegelijk-tv-kijken?multisolution_attribute=ander
... Meer weergeven
21-04-2025
20:14
@marcel3X schreef: Er staat, werkt niet meer, het heeft dus wel gewerkt... Awel, dat lijkt me dus zeer sterk. Het toestel is geen Smart TV, het kan dus nooit gewerkt hebben...
... Meer weergeven
17-05-2025
10:24
@Gvo schreef: @luc55 werk jij voor telenet of vanwaar spreek jij met zulke zekerheid? Neen, hij verzint hier maar wat uit zijn duim (of houdt zijn dromen voor werkelijkheid) 🤔...
... Meer weergeven
19-04-2025
17:42
Een premium aanbieder zal dit niet rap doen ze zullen zien wat de 2 andere premium aanbieders doen Als er daar iets gebeurt zie je dat er aanpassingen gebeuren anders niet
... Meer weergeven
18-04-2025
23:35
De gewone gebruiker zal een probleem hebben en dit heeft met de sport niets te maken maar heeft er wel last van
... Meer weergeven
18-04-2025
15:50
@PierreBe schreef:
Deze morgen niet normaal, en enkel op CNN, op 2 verschillende TV´s met verschillend TN kastje/card. Trouwens is het niet via apps dus oorzaak is duidelijk van de bron via coax kabel. Zowel coax als hmi zijn allemaal gechecked en in orde.
@PierreBe Je kan dan inderdaad best onze klantendienst contacteren met de tijdstippen wanneer je dit opmerkte. Onze collega's kunnen dit dan verder nakijken. We zijn beschikbaar via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html of telefonisch via 015/66 66 66.
... Meer weergeven
17-04-2025
13:21
Die werkwijze kan ik begrijpen, dat klinkt zelfs logisch. Maar volgens de technieker van een achterliggende dienst krijgen zij pas na een klacht via de ombudsman exact te horen wat het probleem is. Van hun eigen klantendienst en/of klachtendienst krijgen ze de juist informatie nooit. Ik werk niet bij Telenet, ik kan ook alleen maar doen wat de klantendienst en/of achterliggende diensten mij zeggen en adviseren. Als de werkwijze die u beschrijft, en ook de meest logische is mijn inziens, perfect moest werken dan is een ombudsman zelfs overbodig. Maar helaas is dat niet het geval.
... Meer weergeven
17-04-2025
10:12
1
@Master-Magic @luc55 Ondertussen hebben we de bevestiging gehad dat je als klant in je TV-abonnement betaalt voor toegang tot het zenderaanbod, niet voor toegang tot de technologie. Eigenlijk dekt de naam 'TV-abonnement' de lading beter dan 'kabelabonnement'. Zonder dit abonnement heb je geen content op je TV-box IP.
@flip1953 zijn uitleg hierboven kwam dus grotendeels op hetzelfde neer. 😉
... Meer weergeven
17-04-2025
08:50
Niet activeren, maar desactiveren...
... Meer weergeven
16-04-2025
23:53
Eigenlijk is het zeer goed die 2 weken om de klant te beschermen als er geen geld is worden de diensten vlugger geblokkeerd En na 2 weken kan de klant zelf stop zetten en de kleine schuld afbetalen Pas op dat te laat betalen wordt bijgehouden en veel data wordt door geven aan andere bedrijven en kan later een probleem geven
... Meer weergeven
16-04-2025
13:48
@janne_man toch wel, als ze nu kabels besteld hadden bij die firma aan een voordelige prijs moeten ze nu in het buitenland alles bestellen aan kabels en dat kan duurder uitvallen, maar dat geld voor elke fiber aanlegger in belgie, die firma was volgens berichten de enige fabriek in belgie dat dit maakte, was gelegen in Wallonië, dus daar weer een aantal mensen hun job kwijt ook. niet zo positief voor belgie hé 😉
... Meer weergeven
16-04-2025
01:23
Geen werken in de buurt Als niet goed komt de modem eens wisselen Neem daar een maandag voor als het niet goed komt heb je nog 5 dagen dat ze het goed krijgen Spijtig zijn er mensen die een vrijdag of zaterdag gaan wisselen en met een probleem zitten en moeten wachten tot maandag voor een oplossing
... Meer weergeven
15-04-2025
09:01
Ja ik kies de gele balk en login en dan komt dit erop. ik ga nu nog eens wachtwoord wijzigen . Als dat niet lukt bel ik nog eens.
... Meer weergeven
Berichten die luc55 geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-05-2025 18:50 | |
1 | 17-05-2025 10:39 | |
1 | 09-05-2025 17:14 | |
1 | 15-05-2025 02:26 | |
1 | 14-05-2025 19:04 | |
1 | 22-04-2025 19:54 | |
1 | 08-05-2025 23:59 | |
1 | 08-05-2025 01:47 | |
1 | 04-04-2025 00:21 | |
1 | 03-05-2025 15:38 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
303 | 03-05-2025 17:16 | |
312 | 03-05-2025 17:04 | |
365 | 08-02-2025 22:51 | |
766 | 02-02-2025 16:03 | |
509 | 16-01-2025 23:26 |