Davido
Freshman Weetjesweter
Davido
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-02-2023
11:34
|
Lid sinds: 27-03-2018
Datum laatste bezoek: 16-02-2023 11:34
Ranking
Freshman Weetjesweter
13-02-2023
13:44
ik check dit ook regelmatig, ik ga er dus vanuit dat ze al een hele lange tijd niet beschikbaar zijn
... Meer weergeven
09-02-2023
16:04
ondertussen nog steeds geen in stock volgens de app...
... Meer weergeven
07-01-2020
16:32
ik zat in de testgroep van de tv box en had dit ook, stond bij mij ook ingesteld op 4k. Gemeld aan telenet toen en antwoord was: zet de resolutie op automatisch zo kiest hij altijd de beste kwaliteit. Bij netflix gaat hij dan automatisch naar 4k indien premium abo. sindsdien geen problemen mee gehad.
... Meer weergeven
07-01-2020
16:28
1
klopt, had contact opgenomen en blijkbaar was er iets fout gelopen. ondertussen opgelost. De kampioenen zitten dus terug in het aanbod
... Meer weergeven
02-01-2020
12:01
Er is heel wat weg van de vlaamse catalogus. Dat dit zomaar ineens weg is zonder aan te geven... niet echt klantvriendelijk. En er is ook niets specifiek in de plaats gekomen.
... Meer weergeven
01-01-2020
12:11
Beste vandaag gemerkt dat er verschillende series verdwenen zijn van Play. Fc de kampioenen, wolven en vele andere vlaamse reeksen. Is dit enkel bij ons zo? mvg Davido
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Play
29-08-2019
09:41
1
bij sommige tv toestellen moet je 4K/HDR enablen op de hdmi poort, sommige toestellen hebben ook geen 4K op elke poort: Gebruik de correcte HDMI-ingang en -instellingen Afhankelijk van uw televisie moet u misschien een andere HDMI-ingang op uw televisie gebruiken voor 4K- of HDR-video in hoge kwaliteit. Sommige televisies ondersteunen bijvoorbeeld alleen HDR op HDMI-ingang 2 of HDMI-ingang 3. Controleer de gebruikershandleiding van uw televisie om te identificeren welke ingangen 4K en HDR ondersteunen. Naast het gebruiken van de correcte HDMI-ingang moet u misschien HDR10 of Dolby Vision inschakelen in de video- of HDMI-instellingen op uw televisie. In een aantal gevallen verwijst de instelling niet direct naar HDR10 of Dolby Vision, zoals bij 'Ultra', 'Diep' of 'Verbeterde video of kleur'.
... Meer weergeven
28-08-2019
09:27
2
Bon, gisteren contact gehad met de helpdesk: Een WIGO kan niet terug geactiveerd worden, afspraak gemaakt met installateur. bedankt voor de tips
... Meer weergeven
27-08-2019
16:41
voor mij zou de reden zijn: aansluiten kan ik zelf makkelijk, decoder ophalen is binnen 1 dag opgehaald lijkt me als ik een afspraak wil maken kan dit ten vroegste op 9 september en moet ik verlof nemen.
... Meer weergeven
27-08-2019
16:09
lk zal straks eens bellen Alleen zien dat die easy switch via Telenet zelf nog gaat, want ik heb al wilde verhalen gehoord over het opzeggen van contracten bij andere providers
... Meer weergeven
27-08-2019
14:59
Hallo, Na een paar maanden bij een andere provider te zitten, met de nodige problemen, ben ik binnenkort klaar om terug over te stappen naar Telenet. Mijn modem van telenet hangt nog steeds aan de muur. Zou ik eventueel naar telenet kunnen bellen en vragen om deze modem terug te activeren, en vervolgens gewoon een TV decoder gaan ophalen in de telenet shop? of is dit telkens via een afspraak en een nieuwe installatie? iemand ervaring mee? grtz, Davy
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
09-01-2019
15:09
probleem is er nog steeds bij mijn LG ik gebruik de meegeleverde HDMI kabel en gebruik hdmi 1 poort die ik ondertussen ook al op HDR heb gezet, maar dit maakt geen verschil ik zal telenet maar eens opbellen denk ik...
... Meer weergeven
26-12-2018
15:18
mijn TV is een LG, nog maar paar weken oud... @m-jan20 schreef: Wat voor merk is je TV? Ik heb een Samsung 4K Curved TV en heb zelfs niet 4K als optie voor beeldresolutie... dit zou normaal gezien wel opgelost moeten geraken in toekomstige software updates.
... Meer weergeven
26-12-2018
08:23
Hallo Sinds een aantal weken gebruik ik de nieuwe telenet TV-box ik heb een 4K tv en heb dan ook bij beeldinstelling voor 4K gekozen. Dit werkt goed. echter: om de zoveel tijd staat het beeld plots op 720p, ik merk dit direct bij het bekijken van iets, het beeld is minder goed. ik pas het dan terug aan naar 4K en dan werkt het weer goed. Hij lijkt dit om de zoveel tijd te vergeten, ik denk dat ik toch wel 4 a 5x per week de instelling terug op 4K moet zetten. Hebben hier nog mensen problemen mee?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 07-01-2020 16:28 | |
1 | 29-08-2019 09:41 | |
2 | 28-08-2019 09:27 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
6953 | 07-01-2020 16:28 | |
6950 | 28-08-2019 09:27 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig