24753
netweters
|
152361
antwoorden
|
20693
vragen
|
Hallo,
Na een paar maanden bij een andere provider te zitten, met de nodige problemen, ben ik binnenkort klaar om terug over te stappen naar Telenet.
Mijn modem van telenet hangt nog steeds aan de muur.
Zou ik eventueel naar telenet kunnen bellen en vragen om deze modem terug te activeren, en vervolgens gewoon een TV decoder gaan ophalen in de telenet shop? of is dit telkens via een afspraak en een nieuwe installatie?
iemand ervaring mee?
grtz,
Davy
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-activeer-ik-de-nieuwe-diensten-met-self-starter/
Kijk even wat in de Self Starter gids staat:
lk zal straks eens bellen
Alleen zien dat die easy switch via Telenet zelf nog gaat, want ik heb al wilde verhalen gehoord over het opzeggen van contracten bij andere providers
als je niks meer hebt van telenet zelf en je sluit alles weer aan zal er toch iemand moeten komen van telenet om het aan te sluiten en te testen of alles perfect werkt,
zelf aansluiten is op eigen risico altijd en daarom doen ze dit liever,
maar waarom nu niet profiteren van het aanbod dat nu geld, gratis aansluiting en installatie bij het wigo pakket???
als je een self starter pakket neemt en ze moeten komen voor die modem aan te sluiten als je niks meer hebt bij telenet kan het zijn dat ze u kosten aanrekenen.
voor mij zou de reden zijn:
aansluiten kan ik zelf makkelijk, decoder ophalen is binnen 1 dag opgehaald lijkt me
als ik een afspraak wil maken kan dit ten vroegste op 9 september en moet ik verlof nemen.
die afspraken om te komen installeren van telenet loopt nu wat uit, heb een maat die midden augustus zijn wigo heeft aangevraagd en ze komen pas op 16 september alles installeren, een maand later ongeveer.
dus wees voorbereid, je kan eens informeren aan de telefoon maar vrees dat ze zullen willen iemand sturen.
maar je kan eens luisteren, zo ben je zeker.
Minder dan 6 maanden? Dan zou je vorige abonnement opnieuw kunnen geactiveerd worden. Voor je telefonie en mobiel is dat terug een overstap. In een Center zouden ze je daar best mee kunnen helpen.
Bon, gisteren contact gehad met de helpdesk:
Een WIGO kan niet terug geactiveerd worden, afspraak gemaakt met installateur.
bedankt voor de tips