Creativeee
Experienced Weetjesweter
Creativeee
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-11-2018
15:14
|
Lid sinds: 06-07-2018
Datum laatste bezoek: 06-11-2018 15:14
Ranking
Experienced Weetjesweter
08-02-2019
05:06
2
Telenet testlink werkt weer http://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/7c5e8870-2b57-11e9-bfda-91a5e51e9140
... Meer weergeven
09-11-2018
08:27
3
Na een telefoon gesprek met een "telenet center" ben ik naar toe geweest en het is gelukt, mijn EMTA modem only is up and running. Als het niet mogelijk is om de technieker op voorhand te laten weten dat en EMTA modem only nodig is of dat hij geen EMTA modem mee. Na de installatie, u kan gewoon naar een "telenet center" om de HGW te verwisselen door en EMTA modem only. Het is spijtig dat de klant moet achter af doen wat het blijkbaar niet mogelijk is op voorhand te doen, dat zou suppertof zijn als dat process kan aangepast worden. Ik wil ook iedereen bedanken voor de hulp dat hik hier gekregen heb.
... Meer weergeven
25-10-2018
07:25
@igvfer@ schreef: Dus jij denkt dat als Telenet zijn prijs verhoogd naar laat ons zeggen 77€ je op die prijs dan een korting van 20€ krijgt. Hopelijk is dat zo voor de klant. Op die manier is dat dan een prijsverlaging die alleen voor nieuwe klanten geldt. Je zal maar pech hebben en al een aantal jaar 74€ betalen per maand en dit in de toekomst verder blijven betalen. Ja zo interpreteer ik het toch. Het zou straf zijn moest telenet het woordje permanent gebruiken en dat dan enkele maanden later die korting zou wegvallen. Wat bestaande klanten betreft: Geldig voor nieuwe klanten en bestaande klanten die upgraden/downgraden naar een Internet Fiber 200. Ook geldig voor bestaande klanten die een Internet Fiber 200 abonnement hebben en op 22/10/18 reeds van de tijdelijke €20 korting/maand gedurende 12 maanden genoten. Wanneer je al jaren de volle pot betaalt zou ik proberen om eens te down-of upgraden naar een andere abonnement (Fiber 100 of Fiber 200, afhankelijk van welke abonnement je nu hebt) en een maandje later terug naar het originele abonnement want "Ook geldig voor bestaande klanten die upgraden/downgraden naar een Internet Fiber 200." Zou dat lukken denk je?
... Meer weergeven
21-10-2018
20:05
@Ex-Netweter@ schreef: Plots een mail met de promotie dat je in aanmerking komt voor een nieuwe TV-box. Vlug klikken want je moet toch mee zijn met de hedendaagse tijd. En dan..... komt er ineens een nieuwe aanrekening!!! Ik dacht het niet. Telefoontje naar de klantendienst om deze promotie te annuleren. Je hebt GROOT gelijk, want telenet sluit het vorig contract af en start een nieuw. Verschillende producten hebben verschillende scharnierdatums, kortom de nieuwe afrekening is een soepje. Je krijgt dus een rekening voor bv. telefoons van vorige maand , plus de afrekening voor de televisie en Internet van volgende maand . Een soepke op het eerste zicht. Maar ergens zit er een lijntje tussen, alles wat daarachter staat wordt uw nieuw basismaandbedrag en dat moet hetzelfde blijven als vroeger. Bij mij waren ze erin geslaagd een fout te maken van 26 Euro, gewoon bellen op 01566666 de man stopte mij al terwijl ik mijn uitleg begon...ik was een van de velen.:..smileyhappy:
... Meer weergeven
10-10-2018
10:26
1
Wij testen nu al een 3tal weken , het is even wennen maar wij zijn positief Moest ik u zijn : niet twijfelen : doen ! louis
... Meer weergeven
10-10-2018
09:12
@janne_man@ schreef: Je kan er blijkbaar voordeel met doen dat een lange sms omgezet wordt in een mms. Volgens https://www2.telenet.be/nl/tarieven/mobile is de prijs van een mms dezelfde als van een sms : 0,70 euro. Als je een lange sms hebt, dat kan al vanaf 71 tekens , worden er twee sms-en verstuurd. Dat is uiteraard enkel van toepassing als je per sms moet betalen. Dit is bij telenet bijvoorbeeld enkel maar bij prijs volgens verbruik. In de rest van de abonnementen (king, kong, wigo) zit smsen inbegrepen.
... Meer weergeven
09-10-2018
10:49
1
https://www.libertyglobal.com/liberty-global-launches-next-generation-entertainment-platform-horizon-4/
... Meer weergeven
08-10-2018
23:41
Mijn vorige was die curved van Samsung, nu de 9 reeks qled van 65 inch en 4K is meer dan duidelijk verschil.
... Meer weergeven
08-10-2018
22:49
@dedeke hier werkt het op chromecast en Appletv perfect.
... Meer weergeven
08-10-2018
14:30
Al eens kunnen kijken naar welk kanaal je gebruikt en welke in jouw omgeving wordt gebruikt?
... Meer weergeven
04-10-2018
12:57
@Ex-Netweter: Je kan enkel gaan doorsturen als je een wifi verbinding hebt naar je Apple Tv. Hoe werkt het? Verbind je smartphone of tablet met hetzelfde wifi-netwerk als je Chromecast of Apple TV. Druk op de knop Source/AV/Input van de afstandsbediening van je tv en kies de juiste HDMI-ingang (de naam van deze knop kan verschillen per type afstandsbediening). Open de Yelo Play-app en kijk zoals gewoonlijk naar je favoriete film, serie of TV programma. Druk vervolgens op het Chromecast of AirPlay-icoon om het beeld naar je tv te streamen. 4. Wil je stoppen met kijken? Tap op het Chromecast- of AirPlay-icoon en kies <disconnect> om je toestel te ontkoppelen. Meer info vind je hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-streamen-via-google-chromecast-en-apple-airplay
... Meer weergeven
03-10-2018
19:27
Veel SSIDs, maar de meeste toestellen zullen er toch maar 2 zien. De gewone gebruiker zal normaal gezien geen hinder ondervinden.
... Meer weergeven
03-10-2018
07:47
Is de tweede IR transmitter geïnitialiseerd door de digibox? Ik denk dat je hem eerst eens moet aanzetten zodat de digibox hem kan claimen. https://comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll?ID=Za5ZkQdREiTTKTnkaaR7VRtGwlmVFlfFHHOXpkJOzb8kk%2BiEY5BYfW3UE8GygcLUbEX%2BlK349XP4vu6SQB6cvylen1 Dit is een video die ik heb gehad bij het installeren van de nieuwe digibox. Misschien staat het hier in, maar heb zelf nog niet alles gezien
... Meer weergeven
Berichten die Creativeee geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 08-10-2018 12:33 | |
1 | 05-10-2018 12:08 | |
2 | 03-10-2018 15:34 | |
1 | 02-10-2018 16:41 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
45211 | 08-10-2018 15:26 |