24768
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Hallo,
nieuw hier op dit forum, beetje leek maar ik werk eraan:)
yeloplay zou nu moeten lukken via iPad op,een ander toestel. Aangesloten met een lightningadapter maar ik krijg enkel klank en geen beeld. Kinderziekten of is er meer aan de hand?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter@ schreef:Hallo,
nieuw hier op dit forum, beetje leek maar ik werk eraan:)
yeloplay zou nu moeten lukken via iPad op,een ander toestel. Aangesloten met een lightningadapter maar ik krijg enkel klank en geen beeld. Kinderziekten of is er meer aan de hand?
@Ex-Netweter
Je kan nu via de Yeloplay app streamen naar een chromecast of een apple TV, aansluiten met ligtning adapter werkt helaas niet? Kan je je probleem eens wat beter beschrijven aub ? 🙂
Welkom @Ex-Netweter!
Ik heb zo'n voorgevoel dat het helemaal goed gaat komen, want je eerste post is een feit!
Heb met jouw bericht wel even een nieuw onderwerp gestart, zodat jouw vraag apart behandeld kan worden. Het is namelijk een redelijk specifieke vraag. Maar zo ga je ook sneller geholpen kunnen worden door de andere Netweters.
Yeloplay kan nu ook via appletv, maar is een gewone HDMI-aansluiting (speciaal vr Apple) via je iPad niet voldoende? Ik verbind met mijn tv in de caravan, krijg klank maar geen beeld
Yelo bestaat al lang, dus kinderziektes nee 😛
Misschien zit er een copy beveiliging op, dar kan ook wel.
@Ex-Netweter: Je kan enkel gaan doorsturen als je een wifi verbinding hebt naar je Apple Tv.
4. Wil je stoppen met kijken? Tap op het Chromecast- of AirPlay-icoon en kies <disconnect> om je toestel te ontkoppelen.
Meer info vind je hier: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/yelo-play-streamen-via-google-chromecast-en-apple-airplay