jayjay_seal
Freshman Weetjesweter
jayjay_seal
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
06-09-2016
09:45
|
Lid sinds: 22-02-2016
Datum laatste bezoek: 06-09-2016 09:45
Ranking
Freshman Weetjesweter
04-05-2016
10:23
1
Dat is juist.... maar krijgen we via de televisie zelf al niet genoeg reclame binnen?? Moet het dan nog verder Je "strot" doorgeduwd worden? Nee he?
... Meer weergeven
04-05-2016
10:21
Nog altijd geen oplossing? Geen probleem 😉 binnenkort klant bij Proximus.... veel plezier...
... Meer weergeven
24-04-2016
08:45
Het is ook vreemd dat de upload snelheid altijd zo'n ondergeschoven kindje lijkt te zijn. Alsof de upload niets voorstelt en onbelangrijk is. Niets is minder waar, er wordt juist steeds meer geupload denk aan Cloud diensten die alleen maar bestaan omdat je snel kunt uploaden. Backups en gegeven uploaden is nu heel normaal. Veel mensen zitten al lang niet meer vast aan het vertrouwde downloaden. (hoe meer hoe beter...) Tijden veranderen dus uploaden ook!
... Meer weergeven
20-04-2016
20:13
Gebeurd bij ons ook... Nieuwe decoder.. geplande opnames die al maanden (zo niet al een 2-3 jaar) goed staan worden ineens niet opgenomen en daarna ineens weer wel (er zijn geen conflicten)...Het is alsof de lijst met op te nemen programma's ineens niet goed geladen wordt voor die dag. Het zijn verschilende programma's op verschillende tijdstippen. Overigens is het al een paar maanden aan de gang.....Ik controleer dagelijks of alle opnames nog juist staan ingesteld en of er geen conflicten zijn.
... Meer weergeven
14-03-2016
13:14
De angel zit het hem erin dat Telenet zelf content aanbied... en niet wil dat andere ook geld verdienen aan de zelfde content... (en telenet kan daar niet aan verdienen omdat het specifieke films en series zijn die ze niet kunnen/mogen aanbieden, op de manier zoals ze het nu doen verdienen ze er toch aan.)
... Meer weergeven
14-03-2016
12:55
Maar goed nogmaals.... Al jullie werk om telenet te beschermen heeft niet veel nut... de Collega's van proximus hebben jullie al ingehaald 😉 en beter! http://www.proximus.be/nl/id_cr_netflixopdecoder/particulieren/discover/discover-op-decoder-support.html#/v4
... Meer weergeven
14-03-2016
12:33
Meer klanten = meer inkomsten = beter netwerk..... Maar nee... dat stoppen ze liever in hun TV werkzaamheden geloof ik....
... Meer weergeven
14-03-2016
12:24
De vergelijking van het pakketje en de post loopt natuurlijk mank bij het verzenden van data.... Data is niet zwaar het is stroom.... Nu kan het zo zijn dat er teveel data wordt verzonden over een netwerk en dat het drukker wordt.... maar het is helemaal mijn probleem niet dat er zoveel abbonees zijn toch? Ik ga echt niet s'avonds langs de deur... "Mevrouw zou u een telenet pakketje willen kopen en hun internet afnemen? JA?!? dank u" *ding*dong* "Meneer!... ik heb een aanbieding om u tegen te zeggen voor u!.... zou u een telenet pakketje willen kopen en hun internet afnemen? JA?!? dank u" .... Dus omdat telenet met het stomste netwerk van Belgie veel klanten wil hebben moet iedereen maar minder gaan verbruiken omdat dat telenet beter uit komt?
... Meer weergeven
14-03-2016
12:08
Dames heren... ik heb de oplossing gevonden....... bij proximus.... die doen niet moeilijk over data... en je kunt gewoon via hun decoder kijken.... voor 7euro en een beetje... Kijk... zo kan het ook http://www.proximus.be/nl/id_cr_netflixopdecoder/particulieren/discover/discover-op-decoder-support.html#/v4
... Meer weergeven
29-02-2016
09:27
Als je internet afneemt van elke willekeurige internet provider ter wereld vraag je altijd aan de bakker zijn supermarkt broodjes te verkopen... internet aanbieden is altijd content van de ene naar de andere computer overbrengen of dit nu bestanden/films/websites/geluid etc is... dus als ze daar boos of verdrietig of weet ik wat over zijn... kunnen ze beter meteen heel het netwerk overzetten naar proximus en gaan rentenieren.
... Meer weergeven
29-02-2016
09:10
Das veel te veel blabla.... Dan is Youtube ook een concurrent....dan is heel internet een concurrent....dan moeten ze geen internet aanbieden als ze daar niet tegen kunnen.... waarom is dat in andere landen geen probleem dan? dan ligt telenet toch echt dwars...
... Meer weergeven
26-02-2016
00:42
@MarcVIM schreef: Voor Netflix wil men gerust € 360 betalen. Voor de aansluiting om dat onbeperkt mogelijk te maken niet. Sta me toe om dat raar te vinden. Nee, je begrijpt het verkeerd.... Netflix kost een 10 euro per maand... maar vanwege die belachelijke regels kost het kijken heel veel geld.....Kan Netflix niets aan doen.... ligt aan Telenet. Je kunt nu Netflix aanvragen maar omdat series en films groot zijn in volume betaal je de hoofdprijs bij telenet.... (iets waarvoor je al betaald hebt dus).
... Meer weergeven
22-02-2016
15:13
2
is uit te zetten in de instellingen van je digicorder. ik heb het al een tijdje uit staan. Voor de reclame tijdens de pauze knop (het nieuwe Yello menu) Homemenu digicorder - Allerlei - Instellingen - Gezin - (pincode) - Gezinsinstellingen - Personalisatie - Pauzeknop reclame. Zet deze op Uit Voor reclame in het Home menu ga je naar: Homemenu digicorder - Allerlei - Instellingen - Gezin - (pincode) - Gezinsinstellingen - Personalisatie - Berichten. Ik deel dit niet om telenet dwars te zitten maar meer omdat het nieuwe menu 30% van je kijkvenster in beslag neemt. Als daar nog eens fullscreen reclame bij komt dan onderbreekt dit je kijkervaring. En omdat je het kan uitzetten.... Als ze het later zo maken dat het niet uitgezet kan worden dan wisselen we gewoon van provider. 😉 Je kunt de reclame boodschap ook verwijderen door 1x op de Delete toets te drukken... Dit is echter een tijdelijk lapmiddel want de reclame komt na enkele ogenblikken terug.... Het gaat dan om deze reclame
... Meer weergeven
Berichten die jayjay_seal geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 04-05-2016 10:23 | |
2 | 22-02-2016 15:13 | |
1 | 22-02-2016 14:41 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig