42191
netweters
|
18609
gesprekken
|
20102
vragen
|
Telenet biedt twee eenvoudige zakelijke oplossingen voor bedrijfsinternet aan: Fibernet 200 en Fibernet 240 plus. Fibernet 240 plus is het uitgebreidste abonnement van de twee met een downloadsnelheid van 240 Mbps, een uploadsnelheid van 20 Mbps en een maandelijks volume van 4 TB.
Kleine broer Fibernet 150 leunt sinds kort dichter aan bij dat abonnement. De naamsverandering geeft de essentie al weg: Business Fibernet 150 heet voortaan Business Fibernet 200 wat de evolutie in downloadsnelheid weergeeft: voorheen kreeg je 150 Mbps, vandaag is dat 200 Mbps. Ook de uploadsnelheid stijgt: tot 15 Mbps van 10 Mbps. Tot slot krijg je een terabyte aan volume bij zodat je per maand 3 TB kan verbruiken. Fibernet 200 blijft 50 euro per maand kosten.
Eerder deze week sleutelde Telenet ook al aan de abonnementen voor consumenten. Het Fiber 100-internet, dat onder andere als onderdeel van een Whop-pakket beschikbaar is, komt vandaag met 200 GB aan datatransfervolume wat gelijk staat aan een verhoging van 50 GB.
Kleine broer 150/10Mbps lijkt nu na de GRATIS verhoging veel op business fluo home 200/15Mbps met 3TB vast volume.
http://www.zdnet.be/nieuws/179426/telenet-verhoogt-snelheid-en-volume-business-fibernet/
Als ik nu reken,ik betaal 92,56 euro voor business fluo home 200/15Mbps 3TB vast volume in 3 pack BTW in.
Neem ik nu Business fibernet 200/15 ook met 3TB vast volume hetzelfde in 3 pack,kost 82.03 euro incl BTW.
verschil is maandelijks 10.53 euro minder dan mijn huidige(hetzelfde) fluo home business.
HOE KAN DAT.
Hier onder kan je zelf samenstellen
https://www2.telenet.be/nl/business/producten-diensten/internet/business-fibernet/
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Colossus90 schreef:Bedankt voor het antwoord, ik heb dus een overschakeling gevraagd naar business!
En is het in orde gekomen @Colossus90
Volgens mijn Telenet ben ik nu Business Fibernet 200.
Dus het is perfect gelukt!
@Colossus90 schreef:Volgens mijn Telenet ben ik nu Business Fibernet 200.
Mooi dit te horen,goed nieuws dus voor particulieren die willen overstappen op business internet.
En wat krijgen wij de trouwe fluo home business 200/15Mbps klanten als extra tomaatje .
Tip
Geef ons fluo home 200/15 een upgrade naar 240/20Mbps
En geef de business plus 240/20 een upgrade naar 300/30Mbps
@robatoras schreef:
En wat krijgen wij de trouwe fluo home business 200/15Mbps klanten als extra tomaatje ,liefst hogere upload.
Kus van de juffrouw? Bank vooruit? Eeuwig dankbare glimlach?
Op Maandag 25/04 (van 1u tot 6u) is Mijn Telenet niet beschikbaar door verbeteringswerken. Onze excuses voor de hinder.
antwoord
Dat zie ik zo dikwijls voorbij komen,maar merk er daarna nooit iets van.
Het is ook vreemd dat de upload snelheid altijd zo'n ondergeschoven kindje lijkt te zijn.
Alsof de upload niets voorstelt en onbelangrijk is.
Niets is minder waar, er wordt juist steeds meer geupload denk aan Cloud diensten die alleen maar bestaan omdat je snel kunt uploaden.
Backups en gegeven uploaden is nu heel normaal.
Veel mensen zitten al lang niet meer vast aan het vertrouwde downloaden. (hoe meer hoe beter...)
Tijden veranderen dus uploaden ook!
@jayjay_seal schreef:Het is ook vreemd dat de upload snelheid altijd zo'n ondergeschoven kindje lijkt te zijn.
Alsof de upload niets voorstelt en onbelangrijk is.
Niets is minder waar, er wordt juist steeds meer geupload denk aan Cloud diensten die alleen maar bestaan omdat je snel kunt uploaden.
Backups en gegeven uploaden is nu heel normaal.
Veel mensen zitten al lang niet meer vast aan het vertrouwde downloaden. (hoe meer hoe beter...)
Tijden veranderen dus uploaden ook!
De upload is hoog genoeg voor de gemiddelde mens die misschien af en toe is wat bestanden upload of zelfs voor een 1 GB bestand is het nog goed genoeg maar welke gek (zoals ik) gaat er nu 50 GB uploaden 😄
@Arthur2 schreef:De upload is hoog genoeg voor de gemiddelde mens
Waarom kan de upload bij de gewone klanten in Nederland wel hoger onder Liberty global en nog 'n pak BETERKOOP.
Zit er dan zo 'n verschil tussen de CEO's van Nederland en Belgie
Was Duco Sickinghe maar aan het roer gebleven,of mocht hij niet blijven?
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/
Ziggo komt op 2 mei met een 300/30 abonement.
Zelfs 300/40Mbps abonnementen kunnen overigens ook door particulieren worden afgesloten
Dat is wat anders dan 240/20Mbps maximum vandaag wat Telenet aanbied onder ceo john Porter.
Wat zit die daar eigenlijk te doen.
We lopen steeds verder en verder achter op Nederland.
In meer betalen daar zijn we echte kampioenen in.