RumaNoV
Experienced Weetjesweter
RumaNoV
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
07-04-2023
21:51
|
Lid sinds: 21-07-2020
Datum laatste bezoek: 07-04-2023 21:51
Ranking
Experienced Weetjesweter
27-04-2023
16:24
Met mijn docsis 3.0 haal ik niet de beloofde snelheden. Technisch Eurodocsis 3.0 modem 4 ethernet-aansluitingen (Gigabit) 2 RJ11-telefoonaansluitingen WPS-ondersteuning Ondersteuning van 2,4 en 5GHz frequentiebanden Ondersteuning van IPv4 en IPv6 802.11n wifi-standaard Downloadsnelheid tot 200 Mbit/s Standaardverbruik: 9,5 W
... Meer weergeven
15-03-2021
15:38
@Sjekke schreef: Klopt … iedereen op je netwerk krijgt een IPV6 adres met een LAN Prefix Length 60 Hmm, dat is niet helemaal hoe het werkt. Telenet reserveert een /56 prefix per klant. Uit deze prefix wordt de eerste /60 gereserveer voor het lokale LAN. Clients geconnecteerd aan dit LAN ontvangen via SLAAC een adres met een /64 prefix. Een andere /60 prefix (meestal, maar niet altijd de tweede prefix). Wordt via Prefix Delegation beschikbaar gesteld aan een (enkele) eigen router. Die kan deze /60 prefix gebruiken voor achterliggende netwerken. Er zouden plannen zijn dit te veranderen, en ipv de /56 op te delen in 16 x /60 prefix (waarvan er maar twee gebruikt worden) zou Telenet de /56 gaan opsplitsen in 2 x /57 prefix. Eén voor het lokale LAN, de ander voor PD.
... Meer weergeven
13-02-2021
14:22
Ik kan uw mening niet delen @Ex-Netweter om de eenvoudige reden dat Telenet de twee producten afzonderlijk verkoopt. Telenet heeft geen enkel wettelijk recht om daar nog iets anders betalend aan toe te voegen. Een verkoper die iets aanbied aan een bepaalde prijs geeft een eenzijdige verbintenis. Deze verkoper is gebonden door deze eenzijdige verbintenis. De verkoper doet niet wat hij wil. Eén zwaluw maakt de lente niet. Volledig akkoord. Op het ogenblik dat er één is die doordrijft en het publiceert zullen anderen volgen. Als er een teveel van dezelfde klachten zijn, zal Telenet zich wel wettelijk in orde stellen. Een jaar of twee geleden was er een Netweter die vaststelde dat in een bepaald geval Telenet het sociaal tarif niet correct toepastte. De betrokkene heeft uiteindelijk klacht ingediend bij de ombudsdienst en gelijk gekregen. Dit moet nog op de Netweters terug te vinden zijn. Ik weet niet waarom je niet geloofd dat een bemiddelingsklacht bij de ombudsdienst niet zou helpen. Ik weet dat het wel werkt. Zich richten tot de ombudsdienst is geen kwestie van stoer te doen. Het is een eenvoudige manier om bepaalde meningsverschillen op te lossen. Ik ontken niet de kracht van uitbazuinen via de media, maar weet dat dit ook een averechts effect heeft. Slechte reklame is op termijn dikwijls goede reklame. De naam komt bekend voor, de reden is men vergeten.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
3 | 18-08-2020 15:22 | |
2 | 17-08-2020 11:09 | |
2 | 15-08-2020 11:30 | |
1 | 29-07-2020 18:47 | |
2 | 21-07-2020 16:14 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig