Kanjo
Professional Weetjesweter
Kanjo
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
13-04-2025
11:50
|
Lid sinds: 12-09-2021
Datum laatste bezoek: 13-04-2025 11:50
Ranking
Professional Weetjesweter
02-09-2024
17:29
1
Mij hebben ze verteld dat ze bezig zijn met de app, dat ze het probleem proberen op te lossen.
... Meer weergeven
19-08-2024
08:58
1
Klantendienst bellen en dit toch maar meegeven, is normaal de bedoeling dat hij dit controleert en ervoor zorgt dat jullie verbinding hebben. Weet wel niet hoe het loopt als er een verbinding moet getrokken worden vanop straat maar dacht wel dat zij het nodige hebben voor dit op te lossen.
... Meer weergeven
18-08-2024
12:38
2
Ik luister hele dagen naar digitale radio in mijn vrachtwagen en kijk zelf tv. Dit met mobiele data en kan zeggen dat het mij niet lukt om mijn limiet te bereiken van one up. Gratis is het niet maar zit wel in het totaal pakket en zal je geen extra’s aanrekenen op je abonnement. Ik zou zeggen geniet ervan 😉
... Meer weergeven
27-03-2024
17:09
Bij mij blijft dit een probleem opleveren na het toch nog eens willen uittesten. Nu op mijn iphone 15 gebruik ik het niet meer tot er zekerheid is na positieve evaluatie van langere duur.
... Meer weergeven
21-01-2024
08:56
Met IOS 17.2 heb ik dit probleem ook. Soms werkt het wel en dan opeens kan ik niks online doen. Heb geprobeerd om te herinstalleren en probleem komt steeds terug. Gewoon af gezwierd. Zolang er geen oplossing is ga ik deze niet meer installeren. Normaal deze dinsdag komt ios 17.3 uit, benieuwd of er betering in komt.
... Meer weergeven
12-01-2024
17:31
4
Dat heb je goed begrepen, de begintijd staat op de dag dat het start en eindigt meestal de volgende dag.
... Meer weergeven
06-01-2024
17:05
1
zie je lichtje branden op de pods? heb je ook getest dichterbij de modem of ze kunnen verbinden?
... Meer weergeven
06-01-2024
17:00
Thuis had ik ook hetzelfde probleem met de wifi-boosters, vaak terugvallen met snelheid. Nu heb ik de upgrade de nieuwe 360 modem met 2 pods. Daarbij haal ik snelheden op zolder rond de 500mb/s zonder de pod te verbinden met kabel. Nu heb ik nog coax-kabel die in de muur steekt en ga een adapter aanschaffen om er meer uit te halen. Jij hebt upt-kabel dus zou je die pod wel kunnen verbinden met kabel en zo haal je meer snelheid, ook heb nog een utp-uitgang op die pod en zou je een switch kunnen verbinden. Persoonlijk nog niet uitgetest maar zal wel goed werken. Verder als je de mogelijkheid hebt om uw utp-kabel te vernieuwen zou ik dat ook kunnen aanraden en als switch gebruik ik er 2 met gigasnelheid en haal gemakkellijk 950 mb/s. Wel heb ik utp-kabel cat 8a van 10 meter en 2 van 1meter. Dus modem > switch > switch > laptop.
... Meer weergeven
25-08-2023
18:30
Heb dit ook al ondervonden met mijn verbinding en van ander via een browser. Maar heb je dit al getest met de app telenet? Daar lukte het wel bij mij.
... Meer weergeven
23-08-2023
15:41
Heb je deze opnieuw geinstalleerd door ze bij elkaar te zetten en dan de security knop induwen (niet langer dan 10seconden) tot alles knippert bij beide? Dan zouden ze moeten met elkaar moeten verbinden heb hetzelfde probleem gehad.
... Meer weergeven
12-11-2022
12:33
Als je de app opent zie je op het beginscherm of je verbonden bent? Je ziet ook de verbonden toestellen en totaal van geregistreerde toestellen. Wat je kan doen in de app is de gezinsleden in je gezin toevoegen en kan je nog leeftijdscategorie kiezen bedtijd ... Bij bezoekers verbonden op netwerk verplaats ik die naar de gastenzone en indien je deze wil blokkeren kan je die ook verplaatsen naar geblokkeerde zone. Dit kan je bij netwerk doen. Ook ik heb alleen de safespot app geinstalleerd en verder heb ik geen andere apps geinstalleerd op de andere toestellen. Vindt na test dat dit beetje tegenvalt zoals de VPN die erbij komt. Dat is mijn persoonlijke mening. Ook als info ik kan de safespot gebruiken zelfs als ik niet thuis ben. Gewoon op mobiel netwerk kan dit.
... Meer weergeven
15-09-2022
19:45
Bij mij was dit automatisch gebeurd en opgestuurd via post. Ook hangt veel af van uw aparaat en tijdstip. Ik heb ongeveer 900MB/s via Cat8 kabel op een laptop wanneer er gewoon niemand anders op het netwerk download of streamt. Via wifi haal ik tussen 500 en 600 mb met een iphone 12. Beste is gewoon kabel op modem monteren en testen.
... Meer weergeven
18-04-2022
18:56
Heb je al geprobeerd in mobiele data om het opnieuw in te stellen, helemaal onderaan ? De mobiele configurator van telenet is precies niet up to date voor de iphone Se 2022. Verder zou alles manueel moeten worden ingevoerd. Bij de Apple iPhone SE (2022) is het niet mogelijk om de instellingen voor mobiel internet per sms te ontvangen. Daarom volgen hier de instructies om je smartphone handmatig in te stellen voor mobiel internet. Ga naar het Startscherm. Kies Instellingen. Scroll naar beneden. Kies Mobiel netwerk. Als Mobiele data uitgeschakeld is, schakel Mobiele data in. Als Mobiele data ingeschakeld is, ga verder met de volgende stap. Kies Mobieledatanetwerk. Is de optie Mobieledatanetwerk niet beschikbaar, dan is handmatig instellen helaas niet mogelijk. In dat geval, sluit het toestel aan op de PC en start iTunes om de zogeheten 'Carrier Settings' te installeren. Bewerk de details voor MOBIELE DATA als volgt: Bij APN, voer telenetwap.be (Bij Telenet Business Mobile : gprs.base.be) in. Bij Gebruikersnaam, voer niets in (Bij Telenet Business Mobile voer base in). Bij Wachtwoord, voer niets in (Bij Telenet Business Mobile voer base in). Kies Vorige. Keer terug naar het Startscherm. Om het proces te voltooien en de instellingen te activeren, moet het toestel opnieuw gestart worden. Je Apple iPhone SE (2022) is dan ingesteld voor het gebruik van mobiel internet. Voor instructies over het herstarten van je toestel, raadpleeg de volgende stappen. Om de Apple iPhone SE (2022) uit te schakelen, druk op de aan/uit-toets aan de zijkant van de Apple iPhone SE (2022) en houd deze ingedrukt. Sleep het aan/uit-symbool naar rechts. De Apple iPhone SE (2022) is uitgeschakeld. Om de Apple iPhone SE (2022) in te schakelen, druk op de aan/uit-toets aan de zijkant van de Apple iPhone SE (2022) en houd deze ingedrukt. Als dit scherm verschijnt, druk op de Home-toets. Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap. Als dit scherm verschijnt, voer de pincode in en kies OK. Verschijnt dit scherm niet, ga verder met de volgende stap. De Apple iPhone SE (2022) is nu gereed voor gebruik. Zet je Apple iPhone SE (2022) uit en vervolgens weer aan om de instellingen te activeren. Dit is het enigste wat terug te vinden is bij telenet.
... Meer weergeven
Berichten die Kanjo geliked heeft
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 05-09-2024 21:24 | |
1 | 02-09-2024 17:29 | |
1 | 19-08-2024 08:58 | |
2 | 18-08-2024 12:38 | |
1 | 06-01-2024 17:05 | |
4 | 12-01-2024 17:31 | |
2 | 30-01-2022 13:13 | |
1 | 28-12-2021 21:12 | |
2 | 18-01-2022 19:03 | |
1 | 24-12-2021 09:10 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
782 | 12-01-2024 17:31 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig