24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik zie de optie/tabblad “gezin” niet meer in de Safespot app.
dus ik kan de digitale gewoontes niet meer beheren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb al weken contact aan en af met Telenet telefonisch.
laatste iOS + ik heb al op een iPhone 15, iPhone 11 en iPhone 11pro gedaan.
Zoals je zegt dat het niet werkt op al deze toestellen
Dan zal het niet dringend zijn voor de app om weer werkend te krijgen
Er zullen te weinig gebruikers zijn dan zal het niet lang meer duren
Hopelijk hebben jullie meer succes met de klantendienst dan ik. Ben al sinds juli regelmatig aan het bellen en whatsappen voor dit probleem. Ze hebben mij al 4 keer gevraagd de versie van mijn ios en app door te geven. Voor de rest nog steeds geen uitleg gekregen. Ik heb thans ook al naar dit forum verwezen. Maar ze blijven erbij dat het een ‘toestel gebonden’ probleem is.
Mij hebben ze verteld dat ze bezig zijn met de app, dat ze het probleem proberen op te lossen.
Dat is gewoon bezigheidstherapie voor hen, zo geven ze de indruk “er mee bezig” te zijn😂 ik heb het opgegeven, mijn tijd en levenskwaliteit is kostbaarder dan hun customer don’t care service.
Je kan het tijdelijk stop zetten dan moet je niet elke maand een credit nota vragen
Dan moet je er ook geen tijd meer in stekken
Beste Luc, ik waardeer je passie en meedenken. Correct advies is gebaseerd op: over de juiste informatie beschikken.
in dit geval betreft het een applicatie die als firewall dient om de router te beschermen ( en dus al de toestellen verbonden met de router ) mét als onderdeel: tijdslimieten in te stellen voor jeugdige gebruikers.
Die specifieke knop voor dat onderdeel ( in de applicatie ) is sinds de laatste update voor IOS gebruikers ( zelfs niet met 2024 topmodel ) niet meer “zichtbaar”, op Android wel nog aanwezig ( top model van 8 jaar geleden ). Ik voel dat uw antwoorden telkens goed bedoeld zijn, maar helpen de gemiddelde gebruiker ( hier ) niet echt verder. Ik als betalende gebruiker van een dienst, moet ten eerste hier op een random uithoek vh internet, een oplossing komen zoeken, terwijl de verantwoordelijkheid van de dienst ( of het plots verdwijnen er van ) eigenlijk bij de producent ligt. Heldere, accurate communicatie is een waardevol gereedschap om de klant gerust te stellen of te informeren, in dit geval. Bvb ik gebruik heldere communicatie dagelijks in mijn bedrijf, dat werkt vrij efficient. Maar laat ons zeggen dat ik hier verder idd geen tijd meer ga in steken en de corporate mentaliteit van; klanten als melkvee te beschouwen, niet verder wens te voeden. Het is gek genoeg geweest. Dank alleszins voor al uw moeite en tijd.
(mét als onderdeel: tijdslimieten in te stellen voor jeugdige gebruikers. )
Daar komt in november verandering in dat je eigen modem kan gebruiken dan kan je alles zelf regelen aan en uit zetten gebruikers toelaten
en tijdstippen in stellen
Elkeen moet voor zichzelf uitmaken hoe zij of hij omgaat met problemen en de daarbij komende frustraties. Als er op een redelijke termijn geen passend antwoord komt van Telenet kan je tenslotte nog een formele klacht indienen bij Telenet en als je daar geen passend antwoord krijgt richt je u tot de ombudsdienst Telecom.
Ik heb geen feedback gehad van Telenet zelf. Maar in de app store is er een update voor de safespot app beschikbaar (versie 3.2.1). De knop gezin is nu terug beschikbaar op mijn iphone!
Bij mij is het ook terug in orde na update
Hi all,
We zijn dit achter de schermen mee blijven opvolgen en hebben inderdaad de bevestiging gekregen dat er een nieuwe versie van de app beschikbaar is met een oplossing voor dit issue! Installeer die dus zeker even als je dit nog niet deed. 😊
Merken jullie na de update allemaal op dat "Gezin" weer zichtbaar is?