Beantwoorden
Kennyv1
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Safespot app toont gezin niet

Ik zie de optie/tabblad “gezin” niet meer in de Safespot app.

dus ik kan de digitale gewoontes niet meer beheren. 

0 Likes
41 reacties
Kennyv1
Experienced Beetjesweter

Ik heb al weken contact aan en af met Telenet telefonisch. 
laatste iOS + ik heb al op een iPhone 15, iPhone 11 en iPhone 11pro gedaan. 

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Zoals je zegt dat het niet werkt op al deze toestellen

Dan zal het niet dringend zijn voor de app om weer werkend te krijgen

Er zullen te weinig gebruikers zijn dan zal het niet lang meer duren

0 Likes
MEULC
Experienced Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Hopelijk hebben jullie meer succes met de klantendienst dan ik. Ben al sinds juli regelmatig aan het bellen en whatsappen voor dit probleem. Ze hebben mij al 4 keer gevraagd de versie van mijn ios en app door te geven. Voor de rest nog steeds geen uitleg gekregen. Ik heb thans ook al naar dit forum verwezen. Maar ze blijven erbij dat het een ‘toestel gebonden’ probleem is.

Kanjo
Professional Weetjesweter
Dag van de Chocolade Say what?! On a roll... Tien op tien!

Mij hebben ze verteld dat ze bezig zijn met de app, dat ze het probleem proberen op te lossen. 

Silentoak
Freshman Weetjesweter

Dat is gewoon bezigheidstherapie voor hen, zo geven ze de indruk “er mee bezig” te zijn😂  ik heb het opgegeven, mijn tijd en levenskwaliteit is kostbaarder dan hun customer don’t care service. 

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Je kan het tijdelijk stop zetten dan moet je niet elke maand een credit nota vragen

Dan moet je er ook geen tijd meer in stekken

0 Likes
Silentoak
Freshman Weetjesweter

Beste Luc, ik waardeer je passie en meedenken. Correct advies is gebaseerd op: over de juiste informatie beschikken.
in dit geval betreft het een applicatie die als firewall dient om de router te beschermen ( en dus al de toestellen verbonden met de router ) mét als onderdeel: tijdslimieten in te stellen voor jeugdige gebruikers. 
Die specifieke knop voor dat onderdeel ( in de applicatie ) is sinds de laatste update voor IOS gebruikers ( zelfs niet met 2024 topmodel )  niet meer “zichtbaar”, op Android wel nog aanwezig ( top model van 8 jaar geleden ). Ik voel dat uw antwoorden telkens goed bedoeld zijn, maar helpen de gemiddelde gebruiker ( hier ) niet echt verder. Ik als betalende gebruiker van een dienst, moet ten eerste hier op een random uithoek vh internet, een oplossing komen zoeken, terwijl de verantwoordelijkheid van de dienst ( of het plots verdwijnen er van ) eigenlijk bij de producent ligt. Heldere, accurate communicatie is een waardevol gereedschap om de klant gerust te stellen of te informeren, in dit geval. Bvb ik gebruik heldere communicatie dagelijks in mijn bedrijf, dat werkt vrij efficient. Maar laat ons zeggen dat ik hier verder idd geen tijd meer ga in steken en de corporate mentaliteit van; klanten als melkvee te beschouwen, niet verder wens te voeden. Het is gek genoeg geweest. Dank alleszins voor al uw moeite en tijd. 

luc55
Freshman Meesterweter

(mét als onderdeel: tijdslimieten in te stellen voor jeugdige gebruikers. )

Daar komt in november verandering in dat je eigen modem kan gebruiken dan kan je alles zelf regelen aan en uit zetten gebruikers toelaten

en tijdstippen in stellen

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

Elkeen moet voor zichzelf uitmaken hoe zij of hij omgaat met problemen en de daarbij komende frustraties. Als er op een redelijke termijn geen passend antwoord komt van Telenet kan je tenslotte nog een formele klacht indienen bij Telenet en als je daar geen passend antwoord krijgt richt je u tot de ombudsdienst Telecom. 

MEULC
Experienced Beetjesweter
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Ik heb geen feedback gehad van Telenet zelf. Maar in de app store is er een update voor de safespot app beschikbaar (versie 3.2.1). De knop gezin is nu terug beschikbaar op mijn iphone!

Kanjo
Professional Weetjesweter
Dag van de Chocolade Say what?! On a roll... Tien op tien!

Bij mij is het ook terug in orde na update 

DeMMi
Expert Moderator
Een bus vol! Topicvreter! Warming up? Topicwurm!

Hi all, 

We zijn dit achter de schermen mee blijven opvolgen en hebben inderdaad de bevestiging gekregen dat er een nieuwe versie van de app beschikbaar is met een oplossing voor dit issue! Installeer die dus zeker even als je dit nog niet deed. 😊

Merken jullie na de update allemaal op dat "Gezin" weer zichtbaar is? 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDeMMi | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes