Hello allemaal, Vooreerst dank aan iedereen. Het probleem doet zich enkel voor bij opgenomen items en bij terug kijk tv. Ook enkel op bepaalde tijdstippen van de dag. In de week zo tussen 18u en 22u. Veel verschillende symptomen. Vooreerst begint het meestal met een stilstaand beeld en geen klank. Daarop de melding bufferen. Dan stopt het soms, maar het heeft dan soms nog verdere berichten zo van wij kunnen het gevraagde niet afspelen. Soms wordt er gevraagd om de modem en de TVbox te heropstarten , dit helpt geen fluit. Door de verloren tijd gebeurt het dat men de indruk heeft dat het probleem opgelost is. Maar dit is maar schijn. Een andere keer vraagt men dat je een analyse doet via de software van de TV-box. Helpt terug niet, maar je krijgt nogmaals het bericht dat het internet onbeschikbaar of te traag is en men het gevraagde niet kan uitvoeren. Heel verwonderlijk is dat men zegt dat er een probleem is en er aan gewerkt wordt!!!!!!! Je ziet, een hele waslijst van mogelijkheden wij blijven gewoon zitten en wachten tot het voorbijgaat. Ook kun je op de website van Telenet vinden dat er een vage omschrijving is van een probleem waar aan gewerkt wordt!!!!!!! Geduld is een schone deugde, maar ik weet niet wanneer er een oplossing komt. Technische staf is waarschijnlijk niet bekwaam om dit zelf op te lossen, zal misschien hiervoor afhankelijk zijn van de constructeur van de TVbox. Het zou ook kunnen zijn dat de beschikbare snelheid op onze kabel niet hoog genoeg is. Maar ik heb geen technische uitleg genoeg gevonden van de gebruikte toestellen opdat ik hier iets zinnigs zou kunnen vertellen. De buren hebben reeds contact opgenomen met de technische dienst maar daar krijgen ze de standaard antwooorden waar ik weinig vertrouwen inheb en ook niets oplost.
... Meer weergeven