Carlie
Experienced Weetjesweter
Carlie
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
12-03-2024
14:39
|
Lid sinds: 04-08-2022
Datum laatste bezoek: 12-03-2024 14:39
Ranking
Experienced Weetjesweter
17-11-2023
11:17
2
Hallo beantwoorders op mijn post. Het probleem is opgelost ! Voor de inlog op een ander klantnummer diende een ander mailadres opgegeven te worden (bv Gmail). Zo gedaan en dit werd dan opgelost door de chatdienst van de klantendienst. Nu kan ik inloggen op 2 verschillende klantnummers. Wat betreft de internetverbinding : vroeger konden we op Wifree op tweede verblijf maar dit is dan afgeschaft en we hebben een Easy Internet verbinding laten installeren en kunnen we dus op Internet. Bedankt voor de info ! Mvrgr.
... Meer weergeven
08-11-2023
16:30
2
ik geef dan de naam en de geboortedatum van persoon B in (de naam exact zoals op de afrekening). Waarschijnlijk is die geboortedatum nooit geregistreerd geweest bij Telenet en kent het programma deze datum dan ook niet... Ik ga zoals je zegt het probleem verder voorleggen aan TELENET direct, even bellen, een webformuliertje sturen, of een Messengergesprekje via Facebook voeren. Jij gaat er blijkbaar ook verder niet uitgeraken. Toch bedankt voor de inspanning en uitleg. Ik post dan later wel een berichtje hier hoe het verder afloopt...Hopelijk komt alles goed...
... Meer weergeven
08-11-2023
08:51
Persoon B gebruikt inderdaad een mailadres gelinkt aan plaats 1. De Wifiverbinding op Pl2 moeten we nog uittesten. Is tweede verblijf en zijn er maar binnenkort. Er staan daar inderdaad gegevens op de modem van Wifinetwerk : XXX en Wifipaswoord : XXX. Komen hier op terug later als we gaan uittesten of er een verbinding kan gemaakt worden. Op oudere fakturen staan inderdaad klantnummer, Doccletoken en login (is een naam, geen mailadres). Ik log in met deze login en oorspronkelijk wachtwoord. Krijg een bericht : "opgelet : vanaf vandaag kan je met je huidige login niet meer aanmelden. Je kan vanaf nu nog maar aanmelden met een persoonlijke login in de vorm van een mailadres. Maak snel een nieuwe login aan met onderstaande knop "profiel maken"". Krijg dan volgende vragen :"staat het telenetcontract op jouw naam" en ik antwoord "ja". Volgende vraag : "bevestig je identiteit met naam en geboortedatum". Doe ik en krijg als bericht "de informatie komt niet overeen met onze gegevens". Dan keer ik terug naar vorige pagina met pijltje linksboven en zie dat ik toch ingelogd ben onder deze naam en klantnummer. Ik klik op "gebruikersportaal", zie dat ik dus ingelogd ben en zie dat ik voor verdere info moet "aanmelden" en het is dan dat ik niet meer verder geraak en steeds terugkom op hetzelfde van vorige vermelde info i.v.m. aanmelden. Ik zie dan nog een ander bericht :"je bent aangemeld met je persoonlijke login. Ken je je wachtwoord niet meer ? Stel het opnieuwe in via sms". En zo blijf ik maar ronddraaien en heb ik nog geen oplossing..
... Meer weergeven
06-11-2023
16:25
Op plaats 1 heeft persoon A mailadres persApl1 en persoon B heeft mailadres persBpl1 . Persoon B heeft dus inderdaad een mailadres op Pl1 en ook een abonnement met apart klantnummer op plaats 2 en met zelfde mailadres. Persoon B is haar abonnement apart en is dus de hoofdgebruiker op plaats 2. We konden beiden met onze mailadressen wel surfen via Wifree als resident. Nu Wifree afgeschaft is had de technieker ons gezegd dat we via WIFI konden surfen. Moeten nog testen of dit zo is. Als het niet het geval is moeten we een internetverbinding nemen op plaats 2. Eigenlijk wil ik de gegevens zoals diensten, fakturaties, verbruik en zo, van persoon B op plaats 2 apart kunnen checken zoals we dit doen op de gezamenlijke plaats 1 waar beide mailadressen onderzitten. En ik kan niet inloggen met persoon 2 op haar klantnummer. Inloggen met mailadres persoon 2 en dan wordt wachtwoord gevraagd. Als ik het wachtwoord gebruik dat gebruikt wordt om in te loggen op het ander klantnummer (gezamenlijk) dan kom ik in de gegevens van dit gezamenlijk nummer terecht. Vroeger kon ik wel inloggen met gekregen logingegevens (was met een naam ipv mailadres) en wachtwoord en lukte dit wel, nu niet meer. Waarom heeft men dit nu alles zo moeilijk gemaakt bij Telenet ?... Het lijkt me toch logisch dat voor elke klantnummer (1 gebruiker, ofwel 2 gebruikers samen) de gegevens per klantnummer kunnen geraadpleegd worden via "mijn telenet". Blijkbaar zit een eenvoudige oplossing er niet in om dit probleem te verhelpen. Ik wil dus maar 1 ding en dat is de gegevens van persoon B op plaats 2 raadplegen en de vraag is hoe log ik in op "mijn telenet" van deze persoon B op plaats 2. Als het op plaats 1 lukt, waarom niet meer op plaats 2. Als ik wil inloggen met klantnummer van persoon B kom ik steeds terecht op de gegevens van Plaats 1
... Meer weergeven
06-11-2023
15:56
als ik een nieuw wachtwoord wil gebruiken om een nieuwe login voor "mijn telenet" aan te maken voor dit tweede klantnummer , gaat het wachtwoord dan niet gewijzigd zijn van het ander gezamenlijke klantnummer ???
... Meer weergeven
04-11-2023
08:51
2 gebruikers met elk een mailadres zitten samen onder 1 klantnummer en hebben dus 1 login voor o.a. "mijn telenet". Nu zou ik voor die ene gebruiker die een apart klantnummer heeft met hetzelfde mailadres maar op een andere plaats, adres, fakturatie, een aparte login willen maken om de gegevens van verbruik, produkten, diensten, te kunnen opvolgen. En het is deze aanmaak voor een dergelijke login dat niet lukt. Hoe maak je dergelijke login aan dat is de vraag. En bijkomende opmerking is dat ik op de gezamenlijke "mijn telenet" die melding van uitnodiging om login over te dragen naar andere klant zie staan bij "profiel" wat ik dus niet begrijp wat die opmerking betekent en hoe die daar gekomen is en hoe dit weggewerkt moet worden. Bedankt.
... Meer weergeven
02-11-2023
15:20
Ok bedankt voor antwoord. Ik heb eigenlijk nog eens een vraagje i.v.m. een "mijn telenet" met een hoofdgebruiker met 2 mailadressen. Bij het profiel van de hoofdgebruiker staat volgende vermelding : "je kreeg een uitnodiging om je login over te dragen naar een andere klant. Je login overdragen doe je door op de naam te klikken van de persoon die je heeft uitgenodigd" , en deze naam staat ernaast vermeld in deze tekst. Hoe het komt dat dit bericht daar staat en waarover het gaat is mij een raadsel. Waarschijnlijk heb ik iets verkeerds aangevinkt of ingevuld. Kan dit bericht verwijderd, geannuleerd worden ? Bedankt voor antwoord.
... Meer weergeven
02-11-2023
15:15
ok, bedankt voor antwoord. Ik probeer eens een login voor "mijn telenet" aan te maken met een Gmailadres. Zal er op terugkomen als het mij gelukt is..
... Meer weergeven
01-11-2023
15:37
Hallo. Zou een log-in voor "mijn telenet" willen aanmaken en heb een apart klantnummer. Lukt me niet. Moet wel zeggen dat mijn mailadres al met een ander klantnummer gekoppeld is met iemand anders. Heeft het daar iets mee te maken ?..
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: log-in aanmaken voor "mijn telenet"
... Meer weergeven
Labels:
11-09-2023
06:10
1
OK. Bedankt voor antwoord. Dat is duidelijk. Item gesloten. Met vriendelijke groeten.
... Meer weergeven
10-09-2023
15:31
Hallo. Bedankt voor antwoord. Thuis heb ik een abonnement Safespot en daardoor heb ik op mijn smartphone en tablet ook Safespotguard. Wat ik met andere plaats bedoel is het volgende. In mijn tweede verblijf heb ik ook een telenetabonnement basis voor TV. En ik kan daar ook op WIFI. Uit jouw antwoord blijkt dus dat ik op mijn PC daar enkel met Safespot verder kan voor bescherming. En dat het moet aangevraagd worden om te kunnen laten installeren op mijn PC daar. Waarschijnlijk moet ik daar dan ook een maandelijks abonnement nemen voor die Safespot...?
... Meer weergeven
10-09-2023
12:05
Hallo. Heb Safespotguard op mijn PC thuis en smartphone. Kan ik ook Safespotguard op een andere PC installeren bij gebruik van een Wifiverbinding op een andere plaats ? En zo ja, hoe installeer ik dit dan op mijn pc ? Ik heb nu een AVIRA beveiliging op mijn andere PC en ik zou deze Safespotguard willen gebruiken i.p.v. deze Avira. En zou deze Safespotguard dan ook veilig zijn zoals die Avirabeveiliging ? Bedankt voor antwoord, mvrgr
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
Safespot (Guard)
23-09-2022
08:09
Beste beantwoorders op mijn post. Hierbij kan ik het heuglijk nieuws brengen dat ik terug verbinding heb kunnen maken met de Telenetwifreeverbinding op mijn bepaalde lokatie waar ik de laatste tijd geen verbinding meer mee kon maken maar vroeger wel. Bij het invullen van de inloggevens van de beveiligde Telenetwifreeverbinding heb ik nu niet meer de gebruikersnaam met de cijfercode V...... gebruikt, maar mijn emailadres ingevuld. En nu krijg ik terug verbinding ! Dus probleem opgelost ! Bedankt voor de tips !
... Meer weergeven
23-09-2022
08:06
2
Beste beantwoorders op mijn post. Hierbij kan ik het heuglijk nieuws brengen dat ik terug verbinding heb kunnen maken met de Telenetwifreeverbinding op mijn bepaalde lokatie waar ik de laatste tijd geen verbinding meer mee kon maken maar vroeger wel. Bij het invullen van de inloggevens van de beveiligde Telenetwifreeverbinding heb ik nu niet meer de gebruikersnaam met de cijfercode V...... gebruikt, maar mijn emailadres ingevuld. En nu krijg ik terug verbinding ! Dus probleem opgelost ! Bedankt voor de tips !
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 17-11-2023 11:17 | |
2 | 08-11-2023 16:30 | |
1 | 11-09-2023 06:10 | |
1 | 23-09-2022 12:17 | |
2 | 23-09-2022 08:06 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4269 | 17-11-2023 11:17 | |
2610 | 23-09-2022 08:06 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig