@Suzy schreef:
@flip1953 schreef:
.... @Moderator
Los van deze individuele case (die nu via de Ombuddienst loopt) - kunt U eens intern navragen wat de regels zijn in verband met de E-router (CV8560E), of waarom er zo moeilijk gedaan wordt, en zoveel tegenstrijdige info is (alleen voor vast IP??, alleen voor business?? etc).
@flip1953 we vragen het voor jullie na. Zo ver wij weten zijn er hier op De Netweters genoeg residentiële klanten met een E-Router thuis. Dus ofwel is er iets gewijzigd aan de policy voor dit type van modem, ofwel is er al verschillende keren foute informatie gegeven. Zodra we duidelijkheid hebben, komen we hierop terug.
Netweters, ik merkte vandaag op dat we hier nooit op terug gekomen zijn met een antwoord, waarvoor mijn excuses. We hebben namelijk de informatie wel doorgekregen van onze collega's. We delen het alsnog graag in dit onderwerp, zodat het voor iedereen duidelijk is.
De CV8560E (E-Router) is dus effectief ook beschikbaar voor residentiële klanten, er is geen enkele reden of technische beperking waarom dit niet zou kunnen. We vermoeden dat er wat verwarring was bij enkele collega's door de interne informatie waar medewerkers zich op moeten baseren. Dit is ondertussen verduidelijkt, zodat iedereen de juiste informatie heeft en het ook makkelijk kan volgen.
Let wel, wil je als residentiële klant een E-Router? Dan kan je deze enkel krijgen wanneer je er zelf naar vraagt. Deze zal nooit standaard geïnstalleerd worden. Ook goed om te weten, je kan een E-Router enkel verkrijgen via een technicus of via een Telenet winkelpunt. Het is dus niet mogelijk om een E-Router opgestuurd te krijgen via home delivery.
... Meer weergeven