Volume limiet bereikt, verlaagde snelheid, oplossing?
Hoi,
Ik heb een OneUp bij telenet, het volume is nog nooit een issue geweest, maar heb ik nu in de laatste weken een bug in een van mijn programma's ontdekt die jammer genoeg 24/7 (programma draait op always on server) een bestand trachtte te downloaden, faalde op ~90% en opnieuw probeerde tot in het oneindige.
Lang verhaal kort, ik heb blijkbaar tijdens de piekuren mijn 3TB volume overschreden hierdoor met nog ~10 dagen te gaan op mijn huidige "pot".
Nou neem ik plezier verantwoordelijkheid en betaal ik met plezier een bedrag om dit terug in orde te brengen, maar tot mijn verbazing krijg ik van de klantendienst van telenet te horen dat zij op geen enkele wijze mijn snelheid terug kunnen zetten op de normale 1Gbps.
Noch door een abo te stoppen & starten, noch door mij de maand dubbel te laten betalen, pot resetten, .....
Nou zit ik met een enorm dringend issue aangezien mijn 4G bereik op mijn locatie absoluut niet bruikbaar is (noch 3G) (vlaamse ardennen), niet direct een andere werkplek heb en met schuivende uren zit (& meetings) die makkelijk ook binnen de piekuren van 17-24u vallen.
Hoe kan het nou zijn dat er geen opties zijn om iets ongedaan te maken wat jullie manueel zelf doen?!
Dat het niet kosteloos zou zijn, kan ik best begrijpen, maar dat het niet mogelijk is???
Weet iemand of hier een oplossing voor is? Als ik vroeg om abo stop te zetten en opnieuw af te sluiten, meldde de klantendienst bij mij dat dit als fraude beschouwd zou worden...?!
(what the f***)
Het mag gerust iets kosten, maar ik kan niet twee weken op dit internet voort tijdens de piekuren, dit kan me wel eens mijn job kosten als ik geen oplossing vind.
- Labels:
-
Speedboost
-
Telemeter
-
verbruik