Hallo iedereen, Ik gebruik nu al sinds begin dit jaar een Mac van mijn werk. Daarop heb ik Outlook for MacOS staan met mijn werk email op geconfigureerd. Zoals altijd voeg ik dan ook een account toe om mijn privé email address toe te voegen aan outlook. Dit heeft heel het jaar perfect gewerkt tot 2 weken geleden. Ik merkte dat ik geen mails meer binnen kreeg en vond dat verdacht dus ging kijken via telenet webmail en had dus wel degelijk emails. Het account opnieuw instellen zorgt er voor dat mijn mails wel weer binnenkomen maar dit maar 1x... Daarna lukt het weer niet. Uitsturen lukt helemaal niet, ze blijven altijd in mijn outbox zitten. Alle emails van mijn werk account zijn wel OK. Ik heb reeds enkele keren het account opnieuw ingesteld en volgens de handleiding van Telenet op https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/e-mail/e-mail-instellen/#:~:text=De-,instellingen,-Uitgaande%20serverinstellingen Deze instellingen had ik voordien ook. Nu doet dit het niet meer... Heb al contact opgenomen met telenet maar zij kunnen mij niet helpen omdat ze enkel ondersteuning bieden op telenet webmail en geen extern programma. Iemand al iets dergelijk meegemaakt en een oplossing weet? Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten
... Meer weergeven